چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تبریک فرماندار ماسال به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ماسال متن کامل پیام مهندس گیل چالانی فرماندار ماسال به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

جایگاه ارتباطات و روابط انسانی در عصر حاضر به گونه ای است که شاید در هیچ دوره تاریخی وابستگی جوامع و افراد به اطلاعات خود و دیگران تا به این اندازه نبوده است.

بی شک حضور نیروی انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص در روابط عمومی ها زمینه ساز ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه آفرین در بین مخاطبین سازمان خواهد بود.

بر همین اساس تلاشگران این حوزه با شناخت و درک متقابل در فرآیندی مبتنی بر اعتمادزایی و امید آفرینی ضمن برقراری ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به رسالت مدیریتی خود نیز در قالب هنر مردم داری و بر پایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای عمل می کنند و بر این اساس پیش قراول پویایی هر سازمان روابط عمومی است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم می دانم از تلاش های خالصانه و بی دریغ کلیه فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و ایفای نقش موثر همه  فعالان عرصه روابط عمومی ادارات شهرستان ماسال را در راستای ایفای وظایف سازمانی، ارج نهاده و از خداوند منان سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه تلاشگران این عرصه را مسئلت نمایم.

غلامرضا گیل چالانی
فرماندار شهرستان ماسال

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیر کانون فرهنگی سفیـر معتمد : معلمی شغل انبیاست و معلم بارقه‌ای از انوار الهی بر زمیـن است

مدیر کانون فرهنگی سفیـر معتمد : معلمی شغل انبیاست و معلم بارقه‌ای از انوار الهی …