چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تشکر فرماندار شهرستان فومن به مناسبت حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا

همای خبر/پشتوانه مردمی، ضامن قوام انقلاب، عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و خنثی سازی توطئه های دشمنان است. تاریخ انقلاب اسلامی، سرشار از حمایت ها و حماسه های درخشان مردمی است که آخرین آن در ۲۸ خرداد ماه سال جاری، رقم خورد. بار دیگر ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به جهانیان اثبات کردند که فارغ از سلایق و علایق سیاسی، پای اهداف و آرمان های بلند انقلاب، ایستاده اند و اراده آنان در دفاع از حریم ولایت و ارزش های نظام، غیر قابل تغییر و خلل ناپذیر است.
اینجانب به مصداق «مَن لَم یَشکُرِ المَخلوُق لَم یَشکُرِ الخالِق» از حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان فومن در پای صندوق های اخذ رأی و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی، نظارتی، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و دستگاه قضایی شهرستان و همه کسانی که بستر ساز این مشارکت عظیم و حضور پرشور بودند، تقدیر و تشکر می نمایم.

محمدرضا محسنی
فرماندار شهرستان فومن

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

آئین ها وخرده فرهنگ های کشاورزی در گیلان

آئین ها وخرده فرهنگ های کشاورزی در گیلان هرساله برای آماده سازی زمین مراحل وفرآیندی …