چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام تشکر و خدا حافظی مدیر کل سابق حفاظت محیط زیست گیلان

زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست

هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته بجاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

قربانعلی محمد پور مدیر کل سابق حفاظت محیط زیست گیلان طی پیامی از همه مردم گیلان و مسئولان استان قدردانی و خداحافظی کرد.

 همای گیلان، به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان قربانعلی محمد پور مدیر کل سابق حفاظت محیط زیست گیلان در آستانه مراسم تودیع خود طی پیامی از همه مردم و مسئولان استان قدردانی کرد. متن پیام محمد پور به شرح زیر است.  خداوند منان را شاکرم که بر بنده حقیر منت نهاد و در بخشی از عمر خویش موهبت خدمتگزاری به مردم فرهیخته و نجیب استان گیلان را به من عطا فرمود و سعادت بهره مندی از دریای محبت مردم با صفا و مهربان دیار کهن میرزا کوچک نصیب حقیر شد .

خوشحالم که در مدت خدمتگزاری ۵۵ ماهه در استان گیلان با هم زبانی و همدلی با آحاد مردم عزیز و مسئولین محترم استان و تلاشهای مستمر همکاران پرتلاش در راستای ارتقاء جایگاه وزین محیط زیست و شاخصهای عمومی و تخصصی محیط زیست استان در سطح کشور، گام های اساسی برای توسعه استان برداشته شد . مفتخرم که با کمک همکارانم در برنامه‌ریزیها و انجام تکالیف با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با رعایت سیاستها و منشور اخلاقی دولت و رعایت قوانین جاری کشور، چندین سال متوالی در حوزه عملکرد، عنوان اداره کل برتر در بین ادارات کل حفاظت محیط زیست استانهای کشور بدست آمد .

با اذعان به این حقیقت که آنچه محقق شد لطف پرودگار متعال و همکاری همه مسئولین و همدلی و همراهی شما مردم قدرشناس و با فرهنگ استان گیلان بوده است و تکلیفی بود به عهده اینجانب. امیدوارم که قصور و کاستی ها را با دیده رحمت و منت بر این فرزند استان گیلان ببخشایید.

اینک که دوره خدمتم بعنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به پایان رسیده و توفیق ادامه خدمت سربازی در جایگاهی دیگر نصیب خادم شما گردیده، وظیفه خود میدانم از سر ارادت و اخلاص و با توکل به درگاه قادر توانا از همکاری ها و محبت های خالصانه شما بزرگواران، اصحاب رسانه، تشکل های مردم نهاد استان، رؤسای محترم سازمانها و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان، فرمانداران محترم، معاونین محترم استاندار، استاندار محترم، نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان، ریاست محترم سازمان بازرسی، رئیس کل محترم دادگستری استان و معاونین محترم و قضات شریف، نماینده معزز ولی فقیه در استان گیلان قدردانی کرده و مراتب سپاس خود را اعلام و ضمن طلب حلالیت، آرزومندم تا دعای خیر شما مردم عزیز چراغ راه و پشتوانه معنوی برای ادامه خدمتم باشد .

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …