چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام حسین زاده مدیر شبکه برق بخش ناصرکیاده به رییس حوزه قضایی رودبنه

به نام خدا
ریاست محترم حوزه قضایی بخش رودبنه
با سلام و احترام
همای خبر/ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج به استحضار می رساند از آنجایی که برق نقش اساسی در زندگی شهری و روستایی مردم ایفا می نماید و نبود آن باعث صعوبت در زندگی مردم و خلاء آن بعضا باعث بروز خسارت های جبران ناپذیری می گردد. این موضوع و اهمیت دایر بودن مستمر برق تلاش بی‌وقفه و تعامل مسئولین جهت مصون ماندن سیستم برق رسانی از تعرض را می طلبد.
یکی از معضلاتی که هر منطقه برقی با آن دست و پنجه نرم می‌کند سرقت تجهیزات برق رسانی است. کنار هوشیاری مسئولین برق، مامورین نیروی انتظامی و معتمدین محلی همکاری مرجع قضایی نقش مهمی در این زمینه ایفا می نماید که در این راستا ریاست محترم حوزه قضایی رودبنه با درک اهمیت نیروی برق همکاری مستمر و بی‌وقفه با اداره برق ناصرکیاده مبذول داشته و با دستورات قاطع قضایی بستر را بر سوءاستفاده کنندگان و سارقین تنگ نموده است و همگام با رهنمون های معاونت پیشگیری از وقوع جرم و با اخطار و تاکید بر ادامه شدیدتر تدابیر پیشگیرانه و برخورد قاطع با سارقین وقوع جرایم بالقوه این چنینی را خنثی نموده است.
این اداره با ضرس قاطع اظهار می‌دارد که با اقدامات پیشگیرانه و دستورات قضایی آن مقام محترم جهت تعقیب متهمین در حوزه قضایی بخش رودبنه، جرایم در حوزه برق به حداقل رسیده است.
در انتها از خداوند منان توفیق روز افزون شما را مسئلت می نماییم.

✍حسین زاده مدیر شبکه برق ناصرکیاده

باکانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی روز سه شنبه طی مراسمی در اتاق بازرگانی گیلان تجلیل شدند

۵۱ پیشکسوت و هنرمند صنایع دستی گیلان به مناسبت روز جهانی صنایع سنتی و دستی …