چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام دبیر جبهه ایران اسلامی و قائم مقام دبیرکل در استان گیلان به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم
« وقل جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا »
اسراء (۸۱)
همای خبر/پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ و ظهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک شکاف راهبردی در هندسه قدرت جهانی بود که ایران را به یک “قدرت برتر” منطقه‌ای و بازیگر توانمند در عرصه معادلات بین‌المللی تبدیل و در ادامه با نفوذ منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای گفتمان خود، نویدبخش تمدن نوین اسلامی در عصر مدرن گردید.
انقلاب شکوهمند اسلامی در چهل و سه سال گذشته به رغم تحریم ها، تهدیدها، فشارها و شبیخون گسترده فرهنگی به پیشرفت‌های چشم‍گیر و دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.
دهه مبارک فجر، دهه ارزش‌های مقدس و دهه آموزه‌های حق‌طلبی، ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی بزرگمردی از تبار آفتاب و آیینه است که با عنوان معمار کبیر انقلاب درس عشق، معنویت و انسانیت نثار جهان و جهانیان کرد.
در هر حال، انقلاب ملت ایران به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد و مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌های خارجی نخواهد توانست نهضت ملت ایران را متوقف کند.
۲۲بهمن روز تجدید عهد با انقلاب امام (ره) و اسلام ناب محمدی ص است.” امام خامنه ای (مدظله العالی)
ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمندو پرافتخار انقلاب اسلامی ، روز استقلال آزادی و روز تجلی وحدت کلمه ، تحت رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خامنه ای مد ظله عالی است که چون صدایی رسا و نوری خیره کننده همچنان پس از گذشت ۴۳ سال هنوز لرزه بر کاخ های پوشالی دشمنان می اندازد.
انقلاب اسلامی ایران بعنوان بزرگترین ،پرافتخار ترین ، مردمی و محبوب ترین رویداد قرن، حاصل رشادتها و ایثارگری های ملت شهیدپرور و عاشورایی ایران اسلامی است.
این هیبت و عظمت مرهون فرامین روشنگرانه و پدرانه پیرجماران و جان و دل شنوای غیور مردان و شیر زنان ، فرزندان جان برکف روح الله است
اکنون پس از چهل و سه سال بالندگی و درخشش بر بلندای تاریخ و اهتزار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران که مأمنی است برای مظلومان و ستمدیدگان ، به عنوان خادمان این مردم فهیم و همیشه درصحنه ، همواره تا پای جان به پرچم و ارزشهای ناب انقلاب اسلامی پایبندبوده و همواره سعی در خدمتی صادقانه تحت فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) داریم .
با ادای احترام به خون پاک شهدا و عرض ارادات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، و همچنین مردم شهید پرور وولایتمدار استان سر سبز گیلان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

سایه پرمهر امام خامنه ای ( مدظله‌العالی )مستدام
ومن ا… التوفیق
تیمور پورحیدری
دبیر جبهه ایران اسلامی
(جبهه حامیان انقلاب اسلامی)
وقائم مقام دبیرکل در استان گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

پیام تبـریک مدیر کانون فرهنگی سفیر معتمـد از رشت به مناسبت آغاز دهه کرامت و روز دختر

پیام تبـریک مدیر کانون فرهنگی سفیر معتمـد از رشت به مناسبت آغاز دهه کرامت و …