چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام دکتر فیروز وند  فعال فرهنگی، در پی وقوع حادثه تروریستی کرمان

پیام دکتر فیروز وند  فعال فرهنگی، در پی وقوع حادثه تروریستی کرمان

دکتر منصور فیروز وند طی یادداشتی در موضوع حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان عنوان کرد:

         بسم الله الرحمن الرحیم
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
بار دیگر دست‌های فتنه‌انگیز استکبار جهانی، اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار از آستین مزدوران بی‌شرم آنان بیرون آمد و جمع کثیری از هموطنان بی دفاع که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در گزار شهدای کرمان شرکت کرده بودند را، مظلومانه به خاک و خون کشاندند و به شهادت رساندند.

این فاجعه و انفجار تروریستی بار دیگر قساوت و ظلم آشکار دشمنان جنایتکار و سنگدل به ملت ایران را اثبات کرد.
اما این اقدام ناجوانمردانه که تصویری واضح از ضعف و خواری دشمنان ایران اسلامی است، نمی تواند ملت بزرگ ایران را از ایستادگی پای آرمان های انقلاب اسلامی بازدارد و باذن الله، انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران خواهد بود.
بی شک چنین تجاوز شرورانه‌ای در حق مردم بی‌گناه انسجام ملل امت اسلامی و تمسک آن‌ها به مقاومت را که شهید سلیمانی همواره یکی از سمبل‌های آن باقی خواهد ماند، بیشتر خواهد کرد.
اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و شهادت هموطنان عزیزمان در این حادثه کور و ددمنشانه تروریستی را به محضر ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و همچنین خانواده های داغدار این حادثه تروریستی  تسلیت عرض می‌نمایم و بر این وعده الهی «مکروا مکرالله و الله خیر الماکرین» پای می‌فشاریم و جنایتکاران باید منتظر انتقام سختی باشند.

دکتر منصور فیروز وند

About نسرین عشقی

Check Also

وزارت آموزش و پرورش یا وزارت خیرین !؟

وزارت آموزش و پرورش یا وزارت خیرین !؟ به قلم علیپور نیاول، مدیر مسئول همای …