چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز

  • پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز

چهارم شعبان مصادف با سالروز فرخنده و مبارک جانباز سترگ کربلا ، حضرت باب الحوائج ، ابالفضل العباس(ع) است.

روز جانباز فرصت مغتنمی است تا نسل امروز ما با رشادت های عباس گونه یادگاران هشت سال دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند و بدانند دلاور مردان و شیر زنان ایران چگونه با اقتدا به مظهر غیرت و شجاعت ، عباس ابن علی (ع) در دفاع از ارزش های والای اسلام و انقلابشان به میدان رفته و به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

جانبازان روایتگران واقعی روزهایی هستند که تمامی ابر قدرت های دنیا برای دست یافتن مجدد به منابع کشورمان در کنار یکدیگر ایستاده و میهنمان را زیر بمباران های شدید زمینی و هوایی قرار داده بودند.

اما در این میان فرزندان حیدر کرار با رمز یا حسین و یا عباسشان اجازه ندادند دشمنان تا به کف مسلح و قدرتمند به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و با ایثار و غیرت در دفاع از آب و خاک و ناموس میهن به فیض عظیم شهادت و جانبازی نائل آمدند.

ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت باب الحوائج ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز ، یاد و خاطره تمامی جانبازان دلاور ایران اسلامی را که در راه دفاع از کیان میهن دچار مجروحیت شده و سالها از عمرپُر برکتشان را در بستر بیماری سپری کرده و در نهایت با لبیک به ندای حق به فیض عظیم شهادت نائل آمدند را گرامی می داریم و به روح پاکشان درود و سلام می فرستیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت

About نسرین عشقی

Check Also

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد

نخستین جشنواره مجسمه های چوبی لاهیجان آغاز بکار کرد شهردار لاهیجان‌ از آغاز نخستین جشنواره …