- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

 پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز منتشر شد

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

حیات دوباره طبیعت پس از خزانی طولانی نشانه قدرت لایزال الهی است و این زندگانی دوباره جز به اراده و خواست خدای بزرگ امکان‌پذیر نیست.

سال ۱۴۰۰ با تمامی اتفاقات تلخ و شیرین پشت سر گذاشتیم و حالا در قرنی جدید ، سالی نو را پیش رو داریم .
امیدوارم در سال نو و قرن جدید شاهد رقم خوردن اتفاقاتی شیرین و بزرگ و در راس همه ظهور فرزند زهرای اطهر ، مهدی موعود ( عج ) باشیم و ان شاا با قدوم مبارک آن حضرت ، صلح و عدالت در تمام جهان حکمفرما شود و مظلومین جهان بتوانند در آرامش به زندگی بپردازند و دست ظالمین برای همیشه در جای جای این کره خاکی از تمام امور کوتاه شود ان شاا.

در تلاشیم تا سال ۱۴۰۱ برای شهر رشت نیز سال تحول و توسعه در تمامی مناطق بالاخص مناطق کم برخوردار رشت باشد و یقینا این مهم محقق نخواهد شد مگر با اتحاد و همدلی مابین اعضای شورا و شهردار .

فرا رسیدن نوروز بوستانی و بهار طبیعت و آغاز قرن جدید را محضر تمامی شهروندان خوب رشت بالاخص ایثارگران و جانبازان و خانواده های معظم و معزز شهدا که آرامش و امنیت امروزمان را بدون شک، مدیون رشادت های فرزندانشان در سنگرهای نبرد حق علیه باطل هستیم ، تبریک و تهنیت عرض می کنم و سالی توام با سلامتی و عزت و برکت برای یکایک همشهریان خوبم از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت