چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مولود انقلاب، همواره خدمتگزاری صادق برای ملت ایران اسلامی بوده و در تمامی دوران فعالیتش ثابت کرد که برای دفاع از امنیت و استقلال کشور و رفع نگرانی های ملت بزرگ ایران اسلامی ایثارگرانه آماده است.

فرزندان سبز پوش ایران اسلامی در سپاه پاسداران ، هر زمان که خطری از سوی دشمنان قسم خورده ایران، مرزها و امنیت میهن عزیزمان را تهدید کرد، با ایثار و رشادت ، در مقابل دشمنان سینه سپر کرده و با درایت و غیرت رویای دشمنان این آب و خاک را به کابوسی وحشتناک تبدیل نمودند. سپاه نهادی است که از بطن جامعه تشکیل شده و امروزه به قدرتی بزرگ برای دفاع از ایران اسلامی و ملتهای اسلامی تبدیل شده است.

رشادت های نیروهای همیشه آماده سپاه در دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی ، مقابله با منافقین و خائنین به نظام و ملت ، بلایای طبیعی، ویروس کرونا و …. هیچ گاه از یاد و خاطره ملت شریف ایران پاک نمی شود.

سردار دلها که نام و آوازه اش نیز برای ایرانیان و تمامی ملت های آزاده جهان مایه فخر و مباهات و آرامش و در مقابل برای دشمنان این آب و خاک و مستکبرین جهان ، مایه هراس است ، پرورش یافته در همین نهاد مقدس سپاه بود.

ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران محضر تمامی سبز پوشان ایثارگر و مجاهد سپاه ، برای تمامی نیروهای این نهاد خدمتگزار و مدافع امنیت، سلامتی و عزت و توفیق روز افزون را در تمامی امور از درگاه باریتعالی مسئلت داریم .

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت

About نسرین عشقی

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت : اختصاص تسهیلات ویژه به شهروندان آسیب دیده در بارندگی های اخیر

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت : اختصاص تسهیلات ویژه به شهروندان آسیب دیده در …