چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس منتشر شد

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

سالهاست که در سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر ، جهان شاهد ظلم و ستم رژیم غاصب اسرائیل بر علیه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با تدبیر و دوراندیشی و در حمایت از ملت رنجدیده فلسطین ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند و طی آن توده های عظیم مردم در سراسر جهان در حمایت از فلسطین اشغال شده به خیابان ها آمده و خشم و انزجار خود را از تجاوزگری های صهیونیست جنایتکار اعلام می کنند و این راهپیمایی عظیم و با شکوه به واقع نماد وحدت میان تمامی ملت های مسلمان و مایه هراس مستکبرین جهان است.

ضمن اظهار تنفر و محکومیت تمامی اقدامات بی شرمانه رژیم اشغالگر اسرائیل ، از تمامی برادران و خواهران مومن و ولایی شهر شهیدپرور رشت تقاضا داریم تا بار دیگر با حضور پُر شور خود در راهپیمایی دشمن شکن قدس ، خشم خود را نسبت به صهیونیست فاسد و آمریکای جنایتکار اعلام کرده و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمایند.
به امید روزی که با غیرت و وحدت ما بین تمامی مسلمانان جهان ، صهیونیست جنایتکار برای همیشه نابود و قدس شریف از چنگال اسرائیل فاسد رهایی پیدا کند.

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت

About نسرین عشقی

Check Also

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد آئین گرامیداشت و سوگواری شهادت آیت ا…رئیسی …