چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام فرماندار رشت به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرماندار رشت طی پیامی فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی با ارسال پیامی فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان نظام جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت هر سال یادآور سالروز تاسیس نهادی متعهد، مقتدر و برخاسته از متن جامعه؛ با تدبیر حکیمانه و دوراندیشی امام راحل(ره) است.

نهادی مردمی با آرمانهای آزادیخواهانه که در تمامی سختی ها در کنار مردم بوده و آخرین افتخارشان حضور به موقع در کنار کادر درمان و خدمت رسانی به مردم در شرایط همه گیری ویروس کرونا بوده است.

سبز پوشان حماسه ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بارها و بارها با حضور همیشگی خود در میدان و پیشتازی و نقش آفرینی موثر در عرصه های گوناگون نظامی، سازندگی، علمی و فرهنگی ؛ این کلام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به اثبات رسانیده اند که “اگر سپاه نبود، کشور هم نبود”.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و رشادت های سردار رشید ولایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و درود به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی، این مناسبت فرخنده را به تمامی دلیران سپاه اسلام و مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون این نهاد مکتبی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

حمید رضا امام پناهی _ فرماندار شهرستان رشت

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

وزارت آموزش و پرورش یا وزارت خیرین !؟

وزارت آموزش و پرورش یا وزارت خیرین !؟ به قلم علیپور نیاول، مدیر مسئول همای …