چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام فرماندار رشت به مناسبت سالروز شهادت سردار جنگل

همزمان با سالروز شهادت سردار جنگل، فرماندار رشت با ارسال پیامی یاد و خاطره این مجاهد نستوه راه آزادی و استقلال را گرامی داشت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی به مناسبت سالروز شهادت مبارز نستوه میرزاکوچک خان جنگلی، یاد و خاطره آن بزرگمرد را گرامی داشت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

یازدهم آذر ماه هر سال یادآور خون به ناحق ریخته روحانی آزاده گیلان، میرزا کوچک جنگلی و یاران بی ادعایش است که با شهادت خود مهر تاییدی زدند بر ستم ناپذیری دلاوران این خطه سرسبز و آغازگر حرکتی دینی بودند که استقلال و عدالتخواهی را طلب می‌کرد.

یازدهم آذر روزی است که میرزای گیلان با بذل خون خود پرچم استقلال و یکپارچگی ایران را محکمتر بر زمین کوفت و عزتی برایمان به ارث گذاشت که پس از گذشت یک سده، هنوز سند افتخار هر گیلانی و هر ایرانی است.

فریاد میرزا، فریاد آزادی بود در برابر جور ستمگران و اینجانب ضمن تسلیت شهادت میرزا کوچک جنگلی امیدوارم تا با پیروی از تعالیم نجاتبخش اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب و به یاد ندای آزادیخواهی میرزا و یارانش در دل جنگلهای انبوه گیلان، هرگز گامی از آرمان‌های مقدس میرزای شهید و شهدای سرافراز انقلاب اسلامی پس نگذاریم.

علی فتح اللهی _ فرماندار شهرستان رشت

باکانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …