چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام فرماندار رشت به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید

فرماندار رشت طی پیامی فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید را تبریک گفت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمید رضا امام پناهی فرماندار رشت طی پیامی، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهید پرور شهرستان رشت بالاخص خانواده های معظم شهدا و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نام شهید، نامی جاودان در تاریخ است و زندگی عبرت آموز و سرشار از آموزه‌های ارزشمند شهدای والامقام در تمام دوران بشری، الهام بخش مقاومت در برابر استکبار و استعمار بوده است.

شهدا ثابت کردند که سلاح، توان ایستادگی در برابر ایمان را ندارد و هم امروز نیز سرمایه بزرگ کشور در مقابله با جنگ شناختی و ادراکی دشمن اند.

خون شهدای گرانقدر ما، ضامن عزت و سربلندی ایران اسلامی تا اتصال به حکومت جهانی حضرت ولی عصر(ع) بوده و اگر نبود ایثار و جانبازی این عزیزان شاید مدت ها پیش خواب شوم استکبار در به شکست کشاندن این نظام الهی تعبیر می‌شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفندماه که به نام مبارک شهدا مزین است، در برابر فداکاری شهدای انقلاب اسلامی و صبر مثال‌زدنی خانواده‌های بزرگوارشان دست ارادت برسینه نهاده و امیدوارم برکات این روز مبارک که یادآور والاترین پیام های اسلامی و انسانی در جهت تحکیم مبانی معنوی زندگی بر اساس روایات درست و قرائت های اصیل از زندگی و آرمان شهدای والامقام است؛ در رفتار و زندگی تک‌تک هم وطنان گرامی تبلور یابد.

حمید رضا امام پناهی
فرماندار شهرستان رشت

با کانال همای خبر همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …