چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام مجتبی کاظمی “رئیس شورای اسلامی شهر رودسر” به مناسبت ۲۲ بهمن

*بسم الله الرحمن الرحیم*

روز ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملت ایران است.
“مقام معظم رهبری”

کلام الهی”والفجر ولیال عشر” آیه ی امید بخش ملتی است که با انفاس قدسی امام و مقتدایش حضرت روح الله، سرزمین خود را که قرنها در سیطره ظلمت ستمشاهی به اسارت رفته بود نجات داد. پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی و تداوم آن با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.

چهل سال ایستادگی و صبر انقلابی در برابر گسترده‌ترین توطئه‌ها و سهمگین‌ترین دسیسه‌ها جایگاه عظیمی به جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان داده و ایران را خار چشم جبهه ظلم و استکبار کرده است. موفقیت های حیرت انگیز انقلاب اسلامی، تأثیرات شگرف خود در محیط منطقه ای و بین الملل را بیش از هر مقطع تاریخی دیگر آشکار ساخته و عدالت خواهان جهان امروز، خواستار برخورداری از نقشه راه، طرح‌ها و الگوهای جمهوری اسلامی ایران برای دگرگون سازی ساختار و هندسه قدرت هستند.

این میراث بزرگ با تقدیم هزاران شهید و جانباز و ایثارگر و مجاهدت نخبگان و جوانان انقلابی در عرصه های مختلف تحت توجهات حضرت ولی عصر (ارواحناله فدا) اکنون در چهل سالگی خود به بلوغ و کمال رسیده و چون سیلی عظیم، خروشان و پرشتاب در حرکت است و با قدرت تمام سدهایی که دشمنان و مستکبران در مقابل جمهوری اسلامی قرار داده‌اند را درهم می‌شکند و با وحدت و بصیرت ملت تحت امر ولایت فقیه، محاسبات غلط شیطان بزرگ آمریکا و اذنابش در منطقه را نقش بر آب میکند.

اینجانب با تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان رودسر ضمن دعوت از ایشان به شکرانه نعمت اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با حضور حماسه ای خود پرشور تر از سالهای گذشته همگام با دیگر امت حزب‌الله در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن روح تازه ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران عزیز را به جهانیان ثابت نمایند.

اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم.

مجتبی کاظمی
“رئیس شورای اسلامی شهر رودسر”

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …