چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام نوروزی استاندار گیلان؛ سال ۹۸ دستاوردهای بزرگی نصیب ملت ایران شد

 استاندار گیلان در پیامی؛ آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به ملت شریف استان تبریک گفت و با قدردانی از مشارکت فعالانه و ارزشمند مردم عزیز و خدمتگزاران آنان در عرصه سلامت به ویژه کادر درمان، ابراز امیدواری کرد که سال جدید، سالی همراه با سلامتی و توفیق روزافزون در سایه همدلی، همکاری، مشارکت و تلاش بیشتر خدمتگزاران به مردم فهیم گیلان باشد.

همای گیلان،متن کامل پیام نوروزی دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام به همه بینندگان گرامی

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

مناسبت خجسته آغاز سال یک‌هزار و سیصد و نود و نه هجری خورشیدی، جشن عید نوروز و بهار طبیعت را صمیمانه به همه مردم عزیز خصوصاً گیلانیان مهربان و فهیم تبریک و تهنیت عرض می کنم.

ملت بزرگ ایران سال ۱۳۹۸ را با همه فراز و نشیب ها در پی تشدید تحریم های بین المللی، با استقامت و تلاش خدمتگزاران به آنان، دستاوردهای بزرگی نصیب خود کردند و در استان گیلان هم بیش از دو هزار پروژه عمرانی و اقتصادی که برای اجرای آنها بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان هزینه شده، اجرایی گردید.

 در روزهای اخیر شاهد مشارکت فعالانه و ارزشمند مردم عزیز و خدمتگزاران آنها در عرصه سلامت به ویژه کادر درمان استان بودیم که ضمن قدردانی، آرزو می کنم سال جدید سالی همراه با سلامتی و توفیق روزافزون در سایه همدلی، همکاری، مشارکت و تلاش بیشتر خدمتگزاران به مردم فهیم، هوشمند و عزیز استان گیلان باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است! /مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می کند

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است! /مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت …