چاپ مطلب چاپ مطلب

پیام گرامیداشت سرپرست فرمانداری رشت به مناسبت روز رشت

سرپرست فرمانداری رشت با ارسال پیامی فرا رسیدن روز رشت را به عموم شهروندان رشتی تبریک گفت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمید رضا امام پناهی همزمان با فرارسیدن ۱۲ دی ماه روز رشت، این روز را به عموم شهروندان شهر اولین ها تبریک گفت. متن کامل این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم دیماه در تقویم مناسبت‌های ما به نام روز رشت نامگذاری شده؛ و اگر این نامگذاری جایگزینی داشت به یقین نامش «‌روز اولین ها » می بود‌.

دوازدهم دی یادآور تلاش کسانی است که در طول تاریخ آنگونه اندیشیدند و کوشیدند تا امروز رشت به نام « اولین ها » مفتخر باشد‌.

شگفت آنکه اولین های شهر رشت به چند مورد خاص محدود نبوده و مردمان با فرهنگ این سرزمین کهن در گستره ای از شاخص های متنوع‌، سرآمد دوران بوده اند‌.

صحبت از شهری است که میرزای بزرگ را در دامان خود پروراند و شهری که به پاس حماسه آفرینی های فرزندانش در جبهه مقاومت‌؛ سردار دلها حاج قاسم عزیز میگوید‌: من افتخار میکنم یک رشتی هستم‌.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز رشت‌، امیدوارم همانگونه که رشتوندان گذشته « شهر اولین ها » را ساختند‌؛ امروز ما هم بتوانیم «‌ شهر آینده ‌» را برای فرزندانمان به یادگار بگذاریم‌.

حمید رضا امام پناهی _ سرپرست فرمانداری رشت

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …