چاپ مطلب چاپ مطلب

پیشنهاد رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان به کمیسیون فرهنگی, ورزشی شورای شهر رشت: از اسامی ورزشکاران و جوانان نیک نام گیلان برای نامگذاری معابر استفاده کنید

پیشنهاد رئیس هیات ورزش‌ همگانی گیلان به کمیسیون فرهنگی, ورزشی اجتماعی شورای شهر رشت

از اسامی ورزشکاران، مدال آوران، نام‌آوران و چهره‌های شاخص گیلانی برای نامگذاری معابر استفاده کنید

همای گیلان_ علیرضا زهری رئیس هیات ورزش‌های همگانی گیلان در جلسه این هفته کمیسیون فرهنگی, ورزشی و اجتماعی شورای شهر رشت پبشنهاد کرد به منظور الگو سازی برای نوجوانان شهر و تقدیر از ورزشکاران، نام‌آوران و شهروندان‌ نیک‌نام در هر صنف، خوب است از اسامی آنان برای نامگذاری معابر شهر استفاده گردد.
وی که در مقام مشاور در این کمیسیون حضور داشت در این جلسه اظهار کرد: البته از چهره‌های شاخص ورزشی در نسلهای قبل مانند شهید نامجو و جهان پهلوان تختی و امثال ایشان نامگذاریهایی در سطح شهر موجود است، اما اینکه در دوران اوج و قبل از کناره گیری از ورزش در محله‌ای که ورزشکار زندگی میکند یا هر محله دیگری، نام ورزشکار بر معابر پلاک بخورد اتفاق شایسته و بجایی است.

علیرضا تاج شهرستانی، نایب رییس این کمیسیون نیز با استقبال از این پیشنهاد گفت:
مطلوب است لیستی در کارگروه نامگذاری شهرداری رشت تهیه و ضمن استعلام از چهره‌های شاخص ورزشی، فرهنگی، علمی و غیره، نام معابر شهر بنام آنان منظور گردد.

علیرضا زهری، مشاور کمیسیون فرهنگی, ورزشی و اجتماعی شورای شهر رشت، سال گذشته در حضور دبیر ورزشهای همگانی کشور برای چهار سال برای ریاست این هیات در گیلان منسوب شد.

About نسرین عشقی

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …