چاپ مطلب چاپ مطلب

پیشنهاد عجیب متولیان ورزش و جوانان گیلان به قهرمان ورزشی کشور

اختصاصی همای گیلان:امیردرویشی با ارسال این مطلب به دفترپایگاه خبری همای گیلان نوشت:

اهتزاز پرچم یک کشور در مسابقات بین المللی و جهانی، تنها به قهرمانی یک ورزشکار محدود نمی شود بلکه از نظر ژئوپلتیک ورزشی، این مهم به توسعه غرور ملی یک ملت نیز می افزاید.

وقتی تیم‌های ورزشی یا قهرمانان ملی در صحنه‌های بین‌المللی حاضر می‌شوند، آن تیم ورزشی به نماد ملی تبدیل می‌شود و سرنوشت آن‌ها برای همه اهمیت می‌یابد این‌جاست که ورزش تاثیر عمیق خود را در هویت‌سازی و ملت‌سازی نشان می‌دهد.

یکی از دغدغه های قهرمانان ورزشی آینده ای است که برای خود متصور هستند، که در این آینده نگری، شغل مناسب با رشته ورزشی آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و اما این روزها مساله استخدام یکی از دغدغه های ورزشکاران قهرمان است که سالها در میادین ورزشی حضور داشته اند.

امیر درویشی، مربی ورزش های رزمی از جمله این ورزشکاران است که همچنان دغدغه شغل مناسب را دارد و در پی یافتن شغل این روزها از سوی متولیان اداره ورزش و جوانان با پیشنهادهای عجیبی مواجه است.

این مربی ورزش های رزمی با وجود اینکه مدال های مختلف کشوری و بیت المللی را اخذ کرده و از افتخارآفرین استان گیلان و شهرستان لاهیجان است و عمر خود را در راه ورزش سپری کرده اما اداره کل ورزش و جوانان به جای حمایت از این قهرمان ورزشی او را به کاسبی کردن دعوت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که در مصاحبه های خود بارها به حمایت از ورزشکاران اشاره می کند باید در عمل هم این را رعایت کند و از قهرمانان حمایت کند نه اینکه انگیزه لازم از آنها را گرفته و از افراد غیر متخصص در تربیت بدنی استفاده کند.

امیر درویشی ساکن لاهیجان بیش از ده سال است که به صورت حرفه ای در عرصه ورزش فعالیت می کند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …