چاپ مطلب چاپ مطلب

پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران ضروری است

همای گیلان:فرماندار رضوانشهر گفت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران ضروری و از عوامل مهم در مدیریت بحران است.

مهندس محمود قاسمی صبح روز شنبه هفدهم آبان ماه سال جاری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان گفت: پیشگیری و حفظ آمادگی برای مقابله با بحران ضروری است و دستگاه های ذی ربط برابر شرح وظایف باید اقدامات پیشگیرانه را داشته باشند.

وی افزود: در حوزه راه ها نقاط آسیب پذیر جاده های شهری و روستایی، پل ها و مسیر رودخانه ها شناسایی و مورد کنترل قرار گرفته و اصلاحات لازم صورت گیرد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رضوانشهر آمادگی اعضای ستاد بحران شهرستان را در زمان بحران و بلایای طبیعی و … ضروری دانست و گفت: شهرداران و کلیه دهیاران و شوراهای اسلامی نیز در سطح مناطق روستایی با استفاده از تمام امکانات لجستیکی و ماشین آلات آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی را داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر اضافه کرد: استفاده از امکانات و تجهیزات بخش خصوصی در زمان بحران می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موثر باشد.

مهندس قاسمی با بیان اینکه در بحث بحران با هیچ دستگاه اجرایی تعارف نداریم، تاکید کرد: کلیه دستگاه های اجرایی ضمن آگاه سازی مردم نسبت به بحران های پیش رو بایستی همکاری و هماهنگی لازم را با ستاد بحران شهرستان بعمل آورند.

وی همچنین به پروژه ملی در حال احداث سد مخزنی شفارود در رضوانشهر اشاره نمود و گفت: دستگاه های متولی امر به جهت تسریع در اجرای این پروژه نسبت به جابجایی درختان بریده شد و خاک محدوده سد شفارود اقدام نمایند.

۱۷ آبان ۱۳۹۹

با کانال همای خبر همراه باشید‌.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی در موقعیتی منحصر به فرد است

همای خبر؛ موقعیت استراتژیک آرش مال در منطقه آزاد انزلی، این مجمع تجاری و فرهنگی …