چاپ مطلب چاپ مطلب

پیگیری حقوقی جزیره ی استخر لاهیجان از الویت های اصلی شهرداری لاهیجان است/بدهی ۳۰ میلیاری شهرداری لاهیجان

همای گیلان:سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان درخصوص نخستین جلسه رسمی آگشته شهردار این شهر با شورا عنوان کرد : خوشبختانه سیاست های کلی عنوان شده توسط شهردار لاهیجان با خواسته های مردم این شهر همسو و همگراست و سیاست شهرداری بسط خدمات شهری از یک منطقه به تمام مناطق و محلات است و قرار است ضمن حفظ و نگهداری منطقه گردشگری شهر لاهیجان با خدمات شهری و اجرای طرحهای جدید متناسب با این شهربه محلات و بافت قدیم شهر برسد . که این طرح صد البته مورد توجه شورا قرار گرفته و مقرر شد طرحهای قابل اجرا جهت اخذ مجوز به شورای اسلامی شهر ارسال گردد .

tadddddddddd

 تمیزکار ایجاد بسترهای لازم و تسهیل برخی امور در جهت حضور سرمایه گذار در شهر را با توجه به بافت قدیم و بافت فرسوده استفاده از پتانسیل های موجود نقاط گردشگری لاهیجان و توجه به زیرساختهای شهری در کنار وظایف روزمره وهمچون ترمیم آسفالتهای فرسوده شهری ، برنامه ریزی در زمینه های فرهنگی و ورزشی برای احاد مردم و احیاء بوته های چای در اطراف آرامگاه کاشف السلطنه را از جمله برنامه های شهردار  لاهیجان دانست و اظهار داشت : اعضای شورای اسلامی شهر نیز از شهردار خود جلب رضایت مردم فهیم لاهیجان و توجه به نیازهای مردم و عدم تبعیض را خواستار شدند .

منتخبین مردم در این جلسه رعایت عدالت ، تکریم ارباب رجوع و اخلاقیات را از ارکان برخورد با شهروندان دانسته و افزودند : مردم این شهر مردمان نجیب و با فرهنگی هستند و جا دارد تا مجموعه شهرداری در شأن این مردم گام بردارد و یکی از دلایل انتخاب شهردار حاضر نیز نجابت و متانت و صداقت در گفتار و رفتار ایشان بوده و لذا باید همه تلاش کنیم تا بدور از حاشیه های موجود در خدمت این مردم شریف باشیم مردم این شهر نیز همواره قدردان و قدرشناس انسانهای خدوم بوده و هستند .

تمیزکاردر بخش دیگری از سخنان خود افزود : از جمله مسائل مهمی که در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر با مهندس آگشته مطرح شد ، بدیهای مالی بجا مانده از مدیریت قبلی شهرداری است . وی افزود متأسفانه و بر اساس اعلام نظر اولیه حسابرسان افزون بر سی میلیارد بدهی در شهرداری لاهیجان وجود دارد که می بایست با  مدیریت زمان نسبت به پرداخت دیون بجا مانده اقدام نموده وی افزود در برخی از پروژه های حقوقی شهر مانند جزیره ، باغ قطبی ، بازار ، زمینها و ساختمانهای ملکی شهرداری ، علیرغم اسرار شورا و پیگیریهای صورت گرفته متأسفانه بی توجهی حاکم بوده که جا دارد در این خصوص دستورات سریع و کارشناسانه صادر گردد .  

توزیع عادلانه خدمات رفاهی ، عمرانی ، فرهنگی و ورزشی در محلات و در بین مردم از انتظارات بجای نمایندگان مردم است .

تمیزکار همچنین رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان حادثه ترکیدگی بالن را از مباحث مطروحه در جلسه فوق عنوان نمود که مقرر گردید شهرداری اقدامات انجام شده را به شورا گزارش نماید .

سخنگوی شورای اسلامی شهر در پایان خاطر نشان نمود شوراها نهادهای مردمی هستند که شرح وظایفشان در قانون مشخص شده و الحمد لله دارای پشتوانه رأی مردمی اند و نیازی به وصل شدن به جریانات سیاسی ندارند و شورای اسلامی شهر لاهیجان به اجرای قوانین و پایبندی به اصول حاکم بر جامعه و تبعیت از فرامین مقام عظمای رهبری اسرار دارد و برای فراهم نمودن بسترهای لازم جهت ایجاد شهری سالم و با نشاط و پویا خواهد کوشید

About سردبیر ارشد

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …