چاپ مطلب چاپ مطلب

چرا برخی از آمدن کحالی وحشت دارند/‎حسین وحدتی

اختصاصی همای گیلان: این روزها شورای شهر لاهیجان در انتخابی مهم برای مدیریت شهری و انتخاب شهردار لاهیجان برای چهار سال آتی در آزمونی مهم خود را در معرض نظر مردم قرار داده اند.
پس از فراخوان شورا برای دریافت رزومه افراد متقاضی تعداد قابل ملاحظه ای از افراد خود را آماده مصاحبه برای شهردار شدن کردند و کحالی شهردار محبوب مردم لاهیجان نیز یکی از این افراد بود. کحالی برای مردم لاهیجان محبوب شد چون از مردم بود و با مردم زیست و برای مردم کار کرد آنچه که حتی برخی مدعیان سیاسی و اعتدال گرایی چشم بر آن بسته اند و برخی رسانه ها با تخریب کردن به ان روی آورده اند و حمایت های برخی اربابان قدرت که تنها به گزینه خود می اندیشند.
چرا برخی با آمدن کحالی به وحشت افتاده اند آیا شما که مدعی انصاف هستید به راحتی چشم بر تمام خدمات گذشته می بندید اینکه مردم کحالی را دوست دارند به خاطر این است که شهر لاهیجان را متحول کرد مردم لاهیجان با چوب زور عاشق کحالی نشدند اگر کحالی محبوب شد به خاطر تحولات شهر لاهیجان در طول مدت کمی است که برخی سایت ها و کانال ها به آن اشاره کرده اند. آبادانی شهر لاهیجان و احداث بلوار ها و میادین جدید و بازگشایی معابر و احداث ترمینال و ساختمان شهرداری و شورای شهر و سالن همایش و بازسازی دور استخر و آسفالت خیابان ها و کوچه ها و نظافت عالی شهر و فضای سبز و توجه به وضعیت معیشتی پرسنل شهرداری توجه به احداث استخر حاجی آباد و پارک جنگلی در شیخ زاهد و …همه در دوران شهردار کحالی اتفاق افتاد و کحالی محبوب مردم و کارکنان شهرداری لاهیجان شد.
اما اینک چه خبر هست برخی حاضر به له کردن همه خدمات گذشته شده و برخی هم که آن موقع هنوز وارد رسانه نشده بودند هم اینک حامی آن جریان شده اند.
آنهایی که از کحالی باجی خواسته اند و جواب قاطع کحالی را برای عدم باج دهی دیده اند این روزها به دروغ پردازان و نظر سازان مخالفت با کحالی تبدیل شده اند.
جالب این است که این افراد از کحالی به دلیل این همه کار برای آبادانی شهر لاهیجان بابت بدهی های شهرداری سوال می پرسند کحالی اگربدهی گذاشت همه درزمینه خدمت به مردم خلاصه شد.
راستی کاظمی گزینه شما برای لاهیجان تاکنون چند ساعت شهردار بوده است و با کدام پشتوانه و تجربه می خواهید سکان شهرداری لاهیجان را به فردی فاقد تجربه بسپارید.
چرا گوش های خود را به صدای مردم برای بازگرداندن کحالی بسته و توجه نمی کنید چرا پای به ساختمان شهرداری نمی گذارید و از کارکنان شهرداری که خواهان بازگشت کحالی شهردار محبوب خود هستند سوال نمی پرسید .
چرا در پشت درهای بسته و با برق وعده های پولی و مالی می خواهید کحالی را فردی ضعیف جلوه گر شوید . کحالی چون کارمند شهرداری لاهیجان بود و با زیر و بم این شهر آشنا بود توانست موفق شود و شرایط لنگرود هم با لاهیجان بسیار متفاوت بود و از سوی دیگر شرایط حاشیه ای شورای پیشین هم باعث مباحث استیضاح کحالی شده بود
و اکنون کحالی با انگیزه ای بسیار زیاد برای زیبا تر کردن لاهیجان و جبران عقب ماندگی ها با هدف همراهی با شورای شهر پنجم گام به میدان گذاشته است و آنهایی که ریگی به کفش ندارند نباید از حضور دوباره کحالی وحشت کنند و هراس به دل شوند.
اگر دلتان برای شهر لاهیجان می سوزدکمی تحمل کنید و از آمدن کحالی نترسید.
مردم لاهیجان چشم انتظار تصمیم تاریخی شورای شهر برای انتخاب دوباره کحالی هستند.
و نکته آخر اینکه یکی از سایتها نوشته بود لاهیجان از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود و سوال از نویسنده آن یادداشت و اینکه اگر فرد موفقی که مردم او را می خواهند باز بر سر مسولیت برگردد احترام به مردم است همچون چند باری که آیت الله هاشمی خواست بازگردد و این چند بار گزیدن نیست .

با کانال همای خبر همراه شوید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …