چاپ مطلب چاپ مطلب

چرا در سال پایانی عمر شورای شهر لنگرود این اتفاق افتاد؟

همای گیلان: اهالی رسانه و اقشار روشنفکر جامعه باید مردم را آگاه کنند تا در سال پایانی شوراهای شهر و روستا ، سوابق کاندیدا‌ها را مطالعه کرده و به رفتارهای مقطعی و تصنعی آن‌ها در آستانه انتخابات توجهی نداشته باشند.
 در ایام نزدیک به انتخابات شاهد رفتارهای نامتعارف برخی ها برای جلب رای مردم هستیم،حضور بی‌مورد در مجالس عزاداری، سوء‌استفاده از آیین‌های مذهبی، توزیع پول و کارت هدیه و دادن شام و ناهار از رفتارهای غیراخلاقی برخی از کاندیدا‌ها است که همیشه وجود داشته است.
در انتخابات ۷ اسفند ۹۴ نیز شاهد بودیم که برخی نامزدها ، اقدامات دولت را هم به نام خود تمام می‌کنند و اگر پروژه موفقی در منطقه‌ای اجرا شده و یا اعتباری به آنجا اختصاص یافته آن را حاصل تلاش‌ها و زحمات خود معرفی کرده بودند.

اما اخیرا در مجموعه شورا و شهرداری لنگرود اتفاقی افتاد که جای تامل دارد.
با توجه به ایام نزدیک شدن به ایام تعطیلات تابستانی، شهرداری لنگرود اقدام به برگزاری کلاس های اموزش فوتبال به صورت رایگان کرد.

dsfds
این اقدام شهرداری با واکنش باشگاه های فوتبال لنگرود مواجه شد که طی نامه ای به رئیس اداره ورزش و جوانان و رونوشت به دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از شرکت در تمامی مسابقات انصراف دادند.
منابع مالی باشگاه ها از طریق کلاس های آموزشی در رده های مختلف انجام می شود و از سوی دیگر شهرداری لنگرود کلاس های آموزش رایگان را برگزار کرده که این یکی از دلائل باشگاه ها برای انصراف از تمامی مسابقات بود.//تابناک

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …