چاپ مطلب چاپ مطلب

چند تالار عروسی درگیلان تعطیل شد

همای گیلان: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان از برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با هنجارشکنی در تالارهای عروسی خبر داد.

سرهنگ “رضا محمدزاده” رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان  گفت:  طی چند ماهه گذشته تعدادی از تالارهای عروسی در سطح رشت به علت ایجاد ناهنجاری پلمپ شدند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان با بیان اینکه پلیس با هرگونه هنجارشکنی در تالارهای عروسی بدون اغماض برخورد خواهد کرد، افزود: اداره اماکن  مسئولیت حفظ حریم ها، ارزشها و امنیت اخلاقی جامعه را عهده دار  بوده و محور کار در واحدهای صنفی از جمله تالارها و سفره خانه های سنتی بر اساس قانون نظام و آئین نامه اجرایی اماکن عمومی می باشد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان با توصیه به مدیران تالارها، سفره خانه ها و دیگر صنوف خاص اولویت دار و … که اصرار به تخلف در عدم رعایت ضوابط انتظامی را دارند، تاکید کرد: پلیس موظف و مکلف به جلوگیری از فعالیت آنان به استناد ترتیب توالی ماده ۸ از آئین نامه اجرایی ماده ۲۸ قانون نظام صنفی در برخورد با این قبیل صنوف می باشد.

سرهنگ محمدزاده با نوید به خانواده هایی که زمان معینی را برای برپایی جشن فرزندان خود در تالارها رزرو و مبالغی را تحت عنوان بیعانه پرداخت و در همان زمان با پلمپ تالار مربوطه رو برو می شوند و تالارمتخلف نسبت به استرداد هزینه مقاومت می کند، بیان داشت: هرتالاری که در زمان تشریفات عروسی برای سایر مشتریان به هر علتی از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان پلمپ می شود می باید ضمن تعرفه یک تالار دیگر برای مشتری و استرداد کامل بیعانه پاسخگوی خسارات آنان نیز باشد،در غیر این صورت مردم از طریق مراجع قضایی میتوانند حقوق خود را مطالبه کنند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان در پایان ضمن تشکر از مراجع قضایی در جدیت برخورد با ناهنجاری ها، تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار مراجع قضایی مصمم به ایجاد محیطی امن برای همه خانواده هابوده و مدیران اینگونه واحدها حق ندارند به جهت کسب در آمد بیشتر قول ایجاد ناهنجاری یا برگزاری مراسم مختلط را برای بعضی از خانواده ها مهیا کنند./گیلان ۲۴

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …