چاپ مطلب چاپ مطلب

چند خبر از اداره کل ارشاد اسلامی گیلان

همای گیلان:اعضای جدید شورای پژوهشی ارشاد گیلان منصوب شدند

عضو جدید شورای پژوهشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و عضو هیأت تحریریه فصلنامه فرهنگ گیلان طی احکامی جداگانه منصوب شدند.ShowImage
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ۱۰ عضو جدید شورای پژوهشی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و عضو هیأت تحریریه فصلنامه فرهنگ گیلان طی احکامی جداگانه از سوی فیروز فاضلی، مدیرکل و رییس شورای پژوهشی این اداره‌کل منصوب شدند.بر اساس این گزارش، اعضای منصوب شده عبارتند از:

علیرضا نیکویی، دکترای ادبیات، استادیار دانشگاه گیلان، محقق و نویسنده

افشین عموزاده، دکترای پژوهش هنر، استادیار دانشگاه گیلان، محقق و نویسنده

سید هاشم موسوی، دکترای مردم‌شناسی، استادیار دانشگاه گیلان، محقق و نویسنده

فریدون شایسته، دانشجوی دکترای تاریخ، محقق و نویسنده

هوشنگ عباسی، عضو انجمن مفاخر گیلان، محقق و نویسنده

کیوان محمدی، کار‌شناس ارشد مردم‌شناسی، محقق و نویسنده

ولی جهانی، دانشجوی دکترای باستان‌شناسی، محقق و نویسنده

علاءالدین محمدی میخوش، دکترای جامعه‌شناسی، محقق و نویسنده

مجید حسینی‌نثار، دانشجوی دکترای پژوهش اجتماعی، نویسنده و پژوهشگر

همایون میره‌جینی، محقق و نویسنده

در بخشی از حکم هر یک از این افراد آمده است: با عنایت به شایستگی، تجارب و سوابق علمی و پژوهشی جنابعالی و با توجه به پیشنهاد دبیرخانه شورای پژوهشی این اداره‌کل به موجب این حکم بعنوان عضو شورای پژوهشی و عضو هیأت تحریریه فصلنامه فرهنگ گیلان منصوب می‌شوید. امید است در راستای تحقق اهداف فرهنگی و ارتقای برنامه‌های پژوهشی این اداره‌کل همکاری لازم را مبذول دارید.

۱۲ مرداد آخرین فرصت شرکت در جشنواره رسانه‌ای روز قدس

رسانه‌های گیلان تا ۱۲ مرداد فرصت دارند آثار خود را برای حضور در جشنواره رسانه‌ای با موضوع روز قدس به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، جشنواره رسانه‌ای با موضوع بزرگداشت روز قدس از سری جشنواره‌های موضوعی رسانه‌ای است که به همت اداره‌کل امور اجتماعی و شوراهای استانداری گیلان برگزار می‌شود و فراخوان آن، پیش از این از طریق آدرس‌های الکترونیکی و شبکه‌های مختلف ارتباطی منتشر شده بود.

در فراخوان مذکور، از همه رسانه‌های استان اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی که دارای پوشش اخبار و رویدادهای روز قدس و اخبار تولیدی باشند دعوت شد تا اخبار منتشر شده را تا پایان ماه مبارک رمضان برای جشنواره ارسال نمایند.

در این جشنواره که با هدف بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های استان و هدف گذاری‌ها جهت رسیدن به اهداف مورد نظر جشنواره‌های موضوعی برگزار می‌شود، رسانه‌هایی که بیشترین فعالیت را در انتشار اخبار پوششی و تولیدی در موضوع مربوطه داشته‌اند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های گیلان می‌توانند کلیه آثار خود را در قالب خبر، گزارش، مصاحبه و عکس تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۳ در قالب بولتن‌های خبری به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان – اداره امور فرهنگی ارسال کنند.

تمدید مهلت پذیرش دانشجو در علمی کاربردی فرهنگ و هنر گیلان

مهلت ثبت نام پذیرش دوره‌های کاردانی حرفه‌ای مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان برای مهر ماه سال جاری تا ۱۲ مرداد تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، متعاقب اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دوره‌های کاردانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور برای مهر ماه سال جاری، فرصت ثبت نام رشته‌های کاردانی حرفه‌ای مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی فرهنگ و هنر گیلان نیز تمدید شد.

بر اساس اطلاعیه مذکور، به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای کسانیکه در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده و یا نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده‌اند ولی تاکنون موفق به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود نشده‌اند، مهلت ثبت‌نام حداکثر تا روز یکشنبه ۱۲ مرداد ۹۳ تمدید شد.

متقاضیان باید در این مهلت نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند و این تاریخ به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.

ضمناَ داوطلبان می‌توانند برای آگاهی از شرایط و ضوابط آزمون به دفترچه راهنمای ثبت‌نام مندرج در سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

خاطر نشان می‌شود: مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک گیلان در رشته‌های ذیل برای مهرماه سال ۹۳ دانشجو می‌پذیرد:

کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی

کاردانی حرفه‌ای امور کتابداری و اطلاع رسانی

کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی – گرافیک

کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی – عکاسی

کاردانی حرفه‌ای تربیت مربی قرآن کریم

کاردانی حرفه‌ای سینما – تصویربرداری

کاردانی حرفه‌ای سینما – فیلمسازی

کاردانی حرفه‌ای روابط عمومی

کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی

کاردانی حرفه‌ای طراحی لباس

کاردانی حرفه‌ای گردشگری

کاردانی حرفه‌ای گریم

کاردانی حرفه‌ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org یا آدرس مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک گیلان به نشانی رشت، میدان مصلی، روبروی رستوران خانواده مراجعه و یا با شماره تماس‌های ۶۶۱۶۱۰۱ الی ۳ با پیش‌شماره ۰۱۳۱ تماس حاصل نمایند.

About

Check Also

شهردار رشت در جمع مسئولین و فعالان عرصه روابط عمومی در شهرداری رشت مطرح کرد؛  نقش موثر روابط عمومی ها در همراهی شهروندان با مدیریت شهری سازمان ها برای دوام و بقای خود نیازمند استفاده از علم ارتباطات هستند

:شهردار رشت در جمع مسئولین و فعالان عرصه روابط عمومی در شهرداری رشت گفت:نقش موثر …