چاپ مطلب چاپ مطلب

چند خبر از شهرداری لاهیجان/هیأت عالی یونسکو مهمان شهردار لاهیجان/اجرای برنامه های نوروز/حضور شهرداری درنمایشگاه جامع مدیریت شهری

همای گیلان:شهردار لاهیجان: اجرای برنامه های ویژه نوروز ۹۴ در دستور کار شهرداری است

شهردار لاهیجان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان گفت: یکی از مشکلات گردشگری این است که به جای اینکه بخواهیم  از مواهب گردشگری استفاده نماییم، تمام انرژی خود را صرف کارهای خدماتی می کنیم.

آگشته افزود: البته در این شکی نیست که خدمات رسانی وظیفه ذاتی شهرداری است. همچنین شهرداری وظیفه دارد خدماتی متناسب با گردشگری ارائه نماید اما می توان نگاه اقتصادی را در این بخش تقویت کرد.

وی تصریح کرد: اگر گردشگری برای مردم لاهیجان فایده اقتصادی نداشته باشد، فقط باعث ایجاد مسایل زیست محیطی خواهد شد.

شهردارلاهیجان مدت اقامت گردشگران را یکی از موارد قابل اهمیت در خصوص اقتصاد گردشگری دانست و اظهار داشت: برنامه مدیریت شهری این است که  با ارائه خدماتی متفاوت در نوروز ۹۴، باعث افزایش مدت اقامت گردشگران در شهر لاهیجان شود که در نهایت منجر به رشد اقتصادی در صنعت گردشگری این شهر خواهد شد.

آگشته افزود: اموری همچون استقرار کادر پزشکی و امداد خودرویی و اجرای تئاتر و موسیقی محلی با حفظ حرمت ایام فاطمیه در محل کمپ های اقامتی شهر لاهیجان، اختصاص امکاناتی برای پذیرایی با چای لاهیجان با همکاری سازمان چای و فعالان صنعت چای از جمله اقدامات شهرداری لاهیجان در نوروز   ۹۴         می باشند.

وی گفت: امور عمرانی  و خدماتی شهر لاهیجان نظیر عملیات لکه گیری آسفالت، ترمیم فرش بتون و موزاییک، رنگ آمیزی جداول و دیوارها و خیابان های ورودی شهر، کاشت گلهای فصلی، رسیدگی به وضعیت روشنایی شهر و ایجاد نماهای چشم نواز در شب از جمله اقدامات شهرداری لاهیجان است که تا پایان اسفند امسال انجام خواهد شد  .

هیأت عالی یونسکو مهمان شهردار لاهیجان شدند

هیأت عالی یونسکو که به منظور شرکت در همایش چشم انداز توسعه پایدار به گیلان سفرکرده اند، مهمان شهردار لاهیجان شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، خانم لاروش مدیر منطقه ای و نماینده یونسکو در جمهوری اسلامی ایران، دکتر سعید آبادی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو ، رییس اداره امور علوم اجتماعی و انسانی کمیسیون ملی یونسکو در ایران، رییس کمیته ملی دگرگونی های اجتماعی کمیسیون ملی یونسکو در ایران، رییس انجمن ارزیابی محیط زیست ایران و رییس مرکز آموزش و پژوهش مجمع متخصصین ایران برای شرکت در همایش توسعه پایدار و سرمایه گذاری های ملی از منظر یونسکو که در تاریخ ۲ اسفند ماه در

رشت برگزار می شود، به گیلان آمده و به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت برای بازدید از جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری لاهیجان، عروس شهرهای گیلان، مهمان شهردار لاهیجان شدند.

گزارش تصویری ۲ : حضور شهرداری لاهیجان در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری های سراسر کشور در تهران
 
 
 
 

About سردبیر ارشد

Check Also

کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی استان گیلان توسط فایترهای کیک بوکسینگ تیم دختران اطاقور

کسب مقام سوم در مسابقات قهرمانی استان گیلان توسط فایترهای کیک بوکسینگ تیم دختران اطاقور …