چاپ مطلب چاپ مطلب

چند خبر از کلاچای/انتخاب هیات مدیره تعاونی دهیاران/مراسم سوم شهدای گمنام /وسخنانمسئول کمیته اجرایی و پشتیبانی ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام

اختصاصی هما ی گیلان:انتخابات هیئت مدیره تعاونی دهیاران بخش کلاچای برگزار شد
هادی کوچکی پس از برگزاری این انتخابات به خبرنگار همای گیلان گفت : دوره انتخابات هیئت مدیره تعاونی دهیاران در بخشداری کلاچای برگزارشد و الحمدلله با استقبال و تعامل خوبی روبرو گردیدم.download
بخشدار کلاچای افزود : دوره ی قبل انتخابات دهیاری ها با حضور ۱۲ دهیار برگزار شد و ۱۲ نفر عضو آن بودند اما به لطف خداوند تعامل خوب دوستان در این دوره هر ۳۰ دهیار عضو تعاونی شدند .
وی تصریح کرد: با حضور ۳۰ دهیار ۱۱ کاندیدا داشتیم که ۵ نفر بعنوان عضو هیئت مدیره و یک نفر  هم بعنوان بازرس انتخاب گردید.
بخشدار کلاچای اضافه کرد: در هفته های اتی جلسه هیئت مدیره برگزار خواهد شد و رییس ان مشخص و اعلام می گردد.
کوچکی ماچیانی گفت: انتظار میرود این هیئت مدیره در راستای  یک برنامه ریزی خوب درتقویت  سیاست دهیاران و در اجرای برنامه های کارشناسی دهیاران داشته باشد و در تقویت پروژه های عمرانی و برنامه های فرهنگی همچنین تامین منابع تلاش نمایند.

سردار حق بین: اگر حول محور ولایت فقیه باشیم ،تمامی فتنه ها رادر نطفه خفه خواهیم کرد
مراسم سومین روز شهدای گمنام در مسجد جامع کلاچای با حضور مردم متدین و شهید پرور این بخش برگزار شد.

به گزارش خبرنگارهمای گیلان ، فرمانده لشکر ۱۶ عملیاتی قدس گیلان در این مراسم از چشم انتظاری پدران و مادران شهدا گفت و افزود: امیدواری این بزرگواران از بازگشت شان قطره ای از دریای بزرگ انتظار فرج است.

سردار محمدعلی حق بین خاطرنشان کرد: دشمن  با طراحی و عملیاتی کردن ترفندهای مختلف بر ضد نظام مقدس اسلامی مان سعی میکند از هر راهی به آن خدشه وارد کند و فتنه ۸۸ یکی از بارزترین آنها بود.

وی تصریح کرد: دشمن در تمامی عرصه ها به دنبال فتنه است  و ما باید با چشمانی باز حول محور ولایت فقیه در مسیر دین حرکت نمائیم تا تمام فتنه های دشمنان را در نطفه خفه کنیم .

دوشهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) درکلاچای تشییع و در پارک شهدای گمنام(پارک شهر) تدفین گردیدند

بخشدار کلاچای :دیواره سازی حاشیه رودخانه ماچیان بزودی انجام می شود

هادی کوجکی از دیواره سازی حاشیه رودخانه ماچیان بزودی خبر داد.

به گزارش همای گیلان ،هادی کوجکی در بازدید از حاشیه رودخانه ماجیان بهمراه معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار کفت : دیواره سازی حاشیه رودخانه ماچیان به دلیل تغییر مسیر آب رودخانه به سمت دیواره رودخانه به زودی انجام می شود.
کوجکی تصریح کرد : این دیواره سازی به حدود ۲۰۰ متر با هدف جلوکیری از تخریب رودخانه به سمت حاشیه ی محل ماچیان صورت می کیرد.
وی در پایان اعلام کرد این دیواره سازی به صورت دپوی شن انجام می شود

شهردار کلاچای: شهدای گمنام از عطر و نام فاطمه زهرا(س)بهره می برند
مسئول کمیته اجرایی و پشتیبانی ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام در مصاحبه با خبرنگار همای گیلان گفت : عملیات اجرایی و پشتیبانی تشییع و تدفین شهدای گمنام کلاچای با عنایت شهدا به خوبی اجرا شد.
شهردار کلاچای افزود شهدای گمنام فرزندان مادرمان حضرت زهرا (س) هستند و گمنامی آنان با عطر و نام این بانوی بی نشان به بزرگی و نام اشنایی معرفی می شود .
حسین لاهوتی اشاره کرد : برنامه ای که باید در خور شان فرزندان حضرت زهرا (س) برگزار شود باید بی عیب و نقص باشد و تلاش همه ی مسئولین بخش کلاچای این است که این برنامه بخوبی و با استقبال پرشور و بی نظیر مردم فهیم کلاچای و همچنین شهرهای همجوار برگزار شود
وی تصریح کرد شهرداری کلاچای وظیفه پشتیبانی و اجرای فعالیتهای فرهنگی این ستاد را با همکاری هیئت رزمندگان به عهده داشته است و تاکنون واحدهای خدمات شهر و روابط عمومی در طول ده روز بطور شبانه روزی و آماده باش ۲۴ ساعته مشغول به کار هستند.

لاهوتی ادامه داد فضاسازی شهری ، نامگذاری پارک شهر به پارک شهدای گمنام ، زیرسازی و ساخت بارگاه مطهر شهدا ، فضاسازی محوطه پارک شهدای گمنام ،  پشتیبانی از مراسمات شب وداع ، شام غریبان و سوم این بزرگان از عملکرد اعضای این کمیته است که در طول این مدت انجام  شده است
وی گفت ما هر چه داریم از شهداست و برای شهدا و خانواده های معظم انان هر چقدر تلاش کنیم باز هم کم است زیرا کار برای شهدا افتخار برای ماست و در این راه سبقت گرفتن مایه فخر و مباهات است .
شهردار کلاچای از تلاشهای امام جمعه بخش کلاچای و سردار باقرزاده که برای حضور این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند کمال تشکر را داشت و افزود بقیه مسئولین نیز از بخشدار محترم ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ، شهردار واحارگاه ، و همه ی کارکنان خدوم شهرداری که کمر همت بربستند و برای باشکوه برگزاری این مراسمات تمام تلاش خود را به کار گرفتند سپاسگزاریم

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …