چاپ مطلب چاپ مطلب

چهارگزینه نهایی شهرداری لاهیجان از سوی شورای شهر

همای گیلان:خزرآنلاین: سخنگوی شورای شهر شهرستان لاهیجان اسامی نهایی کاندیداهای شهرداری لاهیجان را اعلام کرد. جواد نجار تمیزکار از جمله معیارهای انتخاب شهردار را تحصیلات مرتبت، سابقه مطلوب در شهرداری و سوابق عالی مدیریتی اعلام کرد.

این عضو ارشد شورای شهر لاهیجان گفت: ما تلاش کردیم طی این مدت با بررسی رزومه افرادی که جهت تصدی شهرداری لاهیجان اعلام آمادگی کردند بهترین گزینه ها را با سابقه مناسب انتخاب کنیم و از بین یازده نفری که تاکنون به ما رزومه ارائه دادند ۴ گزینه نهایی شد.

تمیزکار با تاکید به اینکه اعضای شورای شهر خود را موظف میدادند بهترین انتخاب را برای شهر لاهیجان انجام دهند گفت: لاهیجان از پتانسیل بسیار بالا در زمینه توریسم و گردشگری برخوردار است و شهردار جدید باید نگاه خاصی به این زمینه داشته باشد.

اسامی اعلام شده کاندیداهای نهایی توسط سخنگوی شورای شهر لاهیجان به ترتیب زیر میباشد :

۱-سعید آگشته، سابقه کار در شهرداریهای کشور و معاون برنامه ریزی شهرداری یکی از کلانشهرها

۲- حسن پور قربان، وی در گذشته سابقه شهردار بودن را در استان گیلان دارد

۳-فیروز جعفری، سابقه شهرداری در چند شهر مهم کشور

۴- آقای دمرچیلی، وی سابقه کار در چند شهرداری بزرگ کشور را دارد و رشته تحصیلی ایشان شهرسازی می باشد

در پایان تمیزکار از مردم لاهیجان خواست به اعضای شورای شهر اعتماد کنندو قول داد بهترین گزینه را برای شهر لاهیجان در جهت تحول انتخاب کنند.وی اشاره کرد ممکن است طی روزهای آینده گزینه های جدیدی اضافه شود و شورا یک روز در میان از روز شنبه رایزنی نهایی خود را با این افراد شروع خواهد کرد./تدبیر شرق

 

About

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …