چاپ مطلب چاپ مطلب

چه به روز ورزش کبدی گیلان آمده است؟؟/چه کسی مسئول این نابسامانیها در ورزش کبدی است ؟؟/سید محمدی داورگیلانی ورزش کبدی کشور


همای گیلان، چرا اداره کل به تقاضای قهرمانان ، داوران و مربیان ورزش کبدی در گیلان خلاف مقررات پاسخی نداده است
آیا مدیریت جدید هم سیاست مدیر قبل را در پیش دارد ؟؟
سید محمدی پرافتخارترین داورگیلانی ورزش کبدی کشور و نایب رئیس سابق هیات کبدی استان گیلان در صحبتهایی وضعیت فوق را این چنین تشریح نمود :
با سلام به خانواده ورزش گیلان بخصوص جامعه ورزش کبدی استان
در ابتدا متاسفانه باید بگویم مسئول این همه نابسامانیها ، که ورزش کبدی استان را از لحاظ ماهوی در بدترین وضعیت خود در طول یک دهه ی گذشته قرار داده است شخص رئیس هیات استان جناب آقای حسین میربلوک است . ایشان به حق ضربه ی سنگینی به ورزش کبدی گیلان وارد ساخته ، به طوری که تمامی روسای هیاتهای شهرستانهای استان گیلان ، همچنین تنها قهرمان ، لژیونر و ملی پوش کبدی استان ، مربیان و تمامی داوران بین المللی و ملی استان و تمامی بازیکنان تیم تالش که به نمایندگی از استان در لیگ برتر کشورحضور دارند طی درخواستی اعتراض خود را بر عملکرد رئیس هیات استان اعلام داشته و خواهان برکناری وی از پست فوق بودند . اما متاسفانه باز هم دخالت های سیاسیون در اداره ورزش و جوانان در رسیدگی به این موضوع وقفه ایجاد نمود . بنده به شخصه با این سابقه در ورزش کبدی این استان ، تاسف خود را نسبت به سیاستهای اداره ورزش و جوانان در این موضوع اعلام میدارم و یاداور روزی هستم که تمامی امضا کنندگان برگه ی اعتراضیه با حضور در اداره ورزش مواردی را که هم اکنون در حال اتفاق افتادن است از قبل به خانم بخشی که در آن زمان معاونت اداره ورزش را بر عهده داشتن بارها اعلام نمودیم .، به نحوی که آقای میربلوک با قبول ضعفهای و کمکاری های موجود و عملکرد ضعیفشان از ما فرصت خواستن تا متن استعفای خود را به اداره کل تحویل دهند . اما چه شد ؟؟ چه کسی پاسخگوی وضعیت این ورزش در استان است ؟؟ شخصی که در حدود سه سال مدیریت خود از چهار سال فرصت ، در این رشته ورزشی حتی یک مسابقه در استان نتوانسته برگزار نماید ، دیگر کی میخواهد دست به کار شود ؟؟ کسی که حتی یک اسپانسر مالی به این ورزش بر خلاف وعده های خود تزریق نکرده ، کی این کار را انجام میدهد ؟؟ کسی که حتی یک تیم در رده جوانان و نوجوانان نتوانسته در طول مدیریت خود به مسابقات کشوری اعزام کند . شخصی که از خانواده ورزش کبدی نبوده و با وعده های توخالی مدیریت این ورزش در استان را بدست گرفته و در سه سال از چهار سال مدیریت خود به وعده هایی که داده عمل نکرده چطور می تواند این وضعیت را بهبود بخشد ؟؟ شخصی که خود بارها با واسطه هایی از ما خواسته تا سکوت نماییم تا خودش کنار برود چه به روز ورزش کبدی استان آورده است ؟؟ بنده به نمایندگی از جامعه ورزش کبدی ( داوران ، مربیان ، بازیکنان تیم لیگ برتری ) از اداره کل و مدیر کل محترم تقاضا دارم نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت فوق اقدام نمایند .

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جشنواره عصر قلم/ شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “

جشنواره عصر قلم / شهرسازی نوین برای رشت در قالب طرح ” رها “ ویژه …