- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

چه کسی شهردار چاف و چمخاله می شود ۵ نفری که خود را کاندیدا شهرداری چاف و چمخاله کردند + اسامی

همای گیلان:مهراب پور عضو شورای شهر چاف و چمخاله گفت : تاکنون ۵ نفر، خود را کاندیدا شهرداری چاف و چمخاله کردند و ممکن است در طی روزهای اخیر، افراد دیگری نیز به کاندیدا اضافه شوند.

آخرین روز سال ۱۳۹۳، با استعفای مهندس دانش شکیب از شهرداری چاف و چمخاله همراه بود که در نخستین جلسه شورا، رضا ذاکری مسئول عمران شهرداری چاف وچمخاله با مصوبه اعضای شورای شهر، به عنوان سرپرست انتخاب شد.

chafled [1]مهران مهراب پور عضو شورای شهر چاف و چمخاله گفت : تاکنون ۵ نفر، خود را کاندیدا شهرداری چاف و چمخاله کردند و ممکن است در طی روزهای اخیر، افراد دیگری نیز به کاندیدا اضافه شوند.

وی اظهار کرد : در گذشته شاهد برخی سو مدیریت و عدم پیشرفت شهری بودیم که انتظار میرود با بررسی دقیق برنامه های کاندیداهای شهرداری چاف و چمخاله، بهترین گزینه انتخاب شود.

عضو شورای شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه، رضا ذاکری، علیرضا حکیم زاده، ناصر رنجبر نیاول، سید مهدی رجایی و مصطفی پروانه از جمله کاندیدا هستند، اضافه کرد : جلسه اعضای شورای شهر، جهت بررسی برنامه های کاندیدا، از سه شنبه هفته جاری و در طی چند روز مورد بررسی قرار میگیرد.

توضیحات کوتاه در مورد کاندیدا :

۱ – رضا ذاکری که هم اکنون سرپرست شهرداری چاف وچمخاله است و قبل از این مسئول عمران این شهرداری بود.

۲ – علیرضا حکیم زاده که در سابقه خود مسئول هیئت شنا و هم اکنون نیز مسئول ورزشهای همگانی شهرستان لنگرود را بر عهده دارد.

۳ – سید مهدی رجایی : رئیس ستاد روحانی در لنگرود و فعال انتخاباتی ستاد موسوی در سال ۱۳۸۸، مسئول آموزشگاه موسیقی چکاوک، مشاور عالی فرماندار لنگرود.

۴ – ناصر رنجبر نیاول : شهردار و بخشدار مرکزی سیاهکل که مدتی نیز به دلایل مشخص از پذیرش مسئولیت دور از میادین بود.

۵ – مصطفی پروانه – خبرنگار آزاد صدا و سیمای مرکز گیلان/لنگرنیوز