چاپ مطلب چاپ مطلب

چه کسی محتوای جلسه مسئولان لاهیجان و سیاهکل با معاون وزیر راه و شهرسازی را منتشر کرد؟/ تلاش ها برای یافتن فایل صوتی گمشده همچنان ادامه دارد

همای گیلان: نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در نشست شورای اداری شهرستان لاهیجان مدعی شد، فایل صوتی جلسه خصوصی با معاون وزیر راه و شهرسازی لو رفته است، در حالی که تاکنون اثری از فایل صوتی مذکور نیست.

به گزارش “زبان گویا” ذبیح نیکفر (نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم) به انتشار فایل صوتی اظهارات خود در جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی در محل فرمانداری لاهیجان واکنش نشان داد و در همین خصوص در نشست شورای اداری شهرستان گفت: عزیزی که فایل صوتی جلسه را به بیرون پخش کرد، از ایشان هم تشکر کردم اما معلوم شد که ما باید در جلسات بیشتر متوجه و مواظب خودمان باشیم. (این ادعای نیکفر در شرایطی مطرح شد که هیچ فایل صوتی از جلسه در رسانه ها و فضای مجازی موجود نیست.)

‎البته نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان یعنی سید محمد احمدی، که جلسه در دفتر کار وی برگزار گردید، در این خصوص گفت: من در جریان انتشار فایل صوتی از جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی نیستم، چون انعکاسی به من داده نشد.

‎در محافل مختلفی مطرح گردید که در نشست مسئولان لاهیجان و سیاهکل با معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مجلس این حوزه انتخابیه با پروژه تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان مخالفت کرد و بعد از گذشت چند روز این نماینده مجلس با ادعای انتشار فایل صوتی جلسه مذکور بعد از تشکر از ناشر این فایل گمشده، گفت: ما باید در جلسات بیشتر متوجه و مواظب خودمان باشیم.
‎این سوال مطرح می شود که اگر در نشست فوق الذکر، مخالفتی با پروژه تقاطع غیرهمسطح گیل نشده است، این همه نگرانی بابت انتشار فایل صوتی برای چیست و چرا نماینده محترم لاهیجان و سیاهکل قبل از (ادعای) انتشار فایل صوتی، مواظب اظهارات خود نبودند؟

باید منتظر ماند و دید که آیا شائبه لو رفتن مکالمات یک جلسه ۱۳ نفره و غیر محرمانه در فرمانداری لاهیجان که تا این لحظه اثری از شواهد آن نیست، یک واقعیت بوده و یا اینکه ناشی از روشن نشدن تکلیف اشخاص با وضعیت این پروژه است؟

شنیده ها از مواضع دکتر نیکفر حاکی از این است که ایشان در یک بازه زمانی، قبل از انتخابشان به عنوان نماینده مردم فرهیخته و با فرهنگ لاهیجان و سیاهکل (در ایام کاندیداتوری) نیز در جلسات خود مخالفت را با کلیات پروژه و حتی جزئیات پروژه (از جهت طولی شرق – غرب به شمال – جنوب تقاطع) اعلام نموده بودند و همچنین بار دیگر نیز در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان هم این پروژه را اشتباه دانسته و خواستار تعریض یک محور دیگر به جای اجرای این پروژه شدند.

البته این نماینده محترم مجلس در آخرین اظهار نظر در رسانه ملی (شبکه استانی گیلان) هم این پروژه را یک حرکت تبلیغاتی – انتخاباتی گذشتگان قلمداد کردند و بعد قول پیگیری دادند، اما در آخرین واکنش خود در نشست شورای اداری شهرستان لاهیجان، موافقت خود با این پروژه را بطور رسمی اعلام نمودند.

خوب است در جهت انعکاس شفاف مواضع آقای دکتر نیکفر، در انتظار پیدا شدن فایل صوتی ناپدید شده باشیم تا یکبار برای همیشه تکلیف پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان گیل لاهیجان که معضل بزرگ ترافیکی شرق گیلان شده است، مشخص شود.

‎در جلسه یادشده چه کسانی حضور داشته اند ؟

‎به ترتیب از راست به چپ در تصویر جلسه:

‎نیکفر (نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل)

‎محفوظی (معاون وزیر راه و شهرسازی)

‎احمدی (فرماندار لاهیجان)

‎مجاوری (رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان)

‎یگانه (مسئول روابط عمومی فرمانداری لاهیجان)

‎حاجی پور (بخشدار مرکزی لاهیجان)

‎قاسم زاده (کارمند اداره راه و شهرسازی لاهیجان – مأمور به دفتر نماینده مجلس)

‎اسلامی (فرماندار سیاهکل)

‎حسن پور (رئیس دفتر نماینده مجلس)

‎سرهنگ قاسمی (فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان)

‎راکعی (مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان)

‎پدرام (نماینده شرکت ساخت و توسعه راه های کشور در استان گیلان)

‎خاوری (مدیرکل راه و شهرسازی گیلان)

 

 

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …