چاپ مطلب چاپ مطلب

چه کسی پاسخگوی تعطیلی استخرلاهیجان است/علی علی پورنیاول مدیرمسئول همای گیلان

اختصاصی همای گیلان: بی تردید به شهری ، شهر پیشرفته می گویند که از امکانات، ورزشی ،تفریحی، رفاهی و بهداشتی برخوردار باشد تا شهروندان بتوانند جهت غنی سازی اوقات فراغت خود از این امکانات استفاده نمایند.
یکی از مهمترین موارد شناست که هم جنبه تفریحی ، ورزشی دارد و هم نقش مهم و غیر قابل انکار در درمان بیماران و لاهیجان هم از این نعمت بی بهره نیست و مردم با پرداخت بلیط ده هزار تومانی می توانند از آن استفاده نمایند.

dscn0176
علیرغم همه انتقاداتی که در نحوه اداره کردن آن وجود دارد، به هر حال نعمت بزرگی برای شهروندان محسوب می شود، ولی مدت یک ماه است که به بهانه تعمیرات تعطیل می باشد.
این در حالیست که یکی از اعضای هیات شنای لاهیجان عنوان میکند که تعمیرات استخر طی یک هفته قابل انجام است اما تقریبا یک ماه از بسته شدن آن می گذردو خبری هم از بازگشایی آن نیست.
از سوی دیگر بسیاری از مردم با آبدرمانی مبادرت به معالجه خود می کنند و بی صبرانه در انتظار بازگشایی آن لحظه شماری می کنند.
لذا دست استعانت به سوی رهنما مدیرکل ورزش جوانان استان،احمدی فرماندارپرتلاش لاهیجان و هادی پور رئیس اداره ی ورزش و جوانان شهرستان دراز می کنیم و انتظار داریم نسبت به بازگشایی استخر لاهیجان پیگیری مجدانه داشته باشند و در صورت صلاح دید پاسخگوی مسئله باشند تا مردم از دلایل تعطیلی و نیز زمان بازگشایی مطلع شوند.

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور

بیماری‌های قلب و عروق اولین عامل مرگ و میر در کشور رئیس گروه پیشگیری و …