چاپ مطلب چاپ مطلب

چگونگی درمان ریزش مو/محمود مقدسی

اختصاصی همای گیلان: هر روز صبح بعد نماز صبح غذاهای ذیل را میل کنید ۱- یک لیوان شیر ولرم که یک قاشق عسل هم قاطی باشد// ۲۵ عدد مویز (کشمش سیاه درشت)//سه عدد مغز گردو را بشکنید ومیل کنید؛ گردوی شکسته خیر//۵ عدد زیتون//۳ عدد خرما// مصرف سالاد (کاهو پیچ؛ خیار؛ گوجه پیازریز؛ یک قاشق آب لیمو ؛ یک قاشق روغن زیتون و مقداری ماست ) بهم زده هر روز مصرف کنید اگر لاغری ؛ قبل از غدا واگر وزن اضافی داری بعداز غدا میل شود// شامپو را بریزید دور ؛ فقط صابون نخل زیتون ؛ هم سر و هم بدن//
۲-معجونی درست کنید؛ بعد از استحمام وقتی که تمام شد ومی خواهی بیرون بیایید ۲۰ دقیقه در حمام بمانید و مقداری از آن را بر سر بمالید وبه آرامی ماساژ بدهید؛ پس از بیست دقیقه سر خودتان را بشورید ویک بار دیگر صابون زده واز حمام خارج شوید؛ این ،امر را در طول یک ماه یک روز در میان انجام بدهید.
اما معجون (روغن زیتون یک قاشق – روغن کرچک یک قاشق – حنایی بدون رنگ یک قاشق — تخم مرغ محلی یک عدد) تمام مواد را بهم زده واستفاده شود، چون معجون زیاد است وبیش از ۱۲ ساعت بیشتر نباید نگهداری شود ؛ باقیمانده را افراد دیگر خانواده استفاده کنند ۳-از مالیدن ژل به موهای سر خودداری شود پسندیده تر است با روغن زیتون موها را آرایش دهید . در پایان جوانان عزیز ! به والدین اعلام و یادآوری کنید؛که هر روز ناشتا ۲۵ عدد مویز را فراموش نکنند تا در ایام پیری دچار آلزایمر وبیماری های دیگر نشوند.هوای آنها را نگهدارید همانطوریکه در کودکی آنها هوای شما را نگهداشتند به آنها( اف )هم نگویید.تا مشمول دعای والدین شده وعاقبت بخیر شوید. والسلام :
محقق: مقدسی / قم/آبان۹۷

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

کشتی آزاد آمریکا بعد از ۵۵ سال بدون طلا/ ترک پاریس با دستان خالی

کشتی آزاد آمریکا بعد از ۵۵ سال بدون طلا/ ترک پاریس با دستان خالی   …