چاپ مطلب چاپ مطلب

کارآفرین شرکت لاهیـج سوله، برای تامین آب صنایع تحت پوشش خود از فرمانداری لاهیجان قول مساعدت گرفت

کارآفرین شرکت لاهیـج سوله، برای تامین آب صنایع تحت پوشش خود از فرمانداری لاهیجان قول مساعدت گرفت

هادی لاهیجی ، مدیر عامل شرکت لاهیـج سوله در حاشیه بازدید مدیر کل صمت استان از این قطعه تولیدی در گفتگو با همای خبر اظهار داشت : موفق شدیم برای تأمین آب صنایع تولیدی سازه های فلزی از فرمانداری محترم لاهیجان قول مساعدت بگیـریم.

اختصاصی همای خبـر- این کارآفرین اهل لاهیجان در توضیح تولیدات شرکت لاهیـج سوله گفت: تولید سازه های فلزی مورد استفاده در صنعت هوا فضا و صنایع دفاع ، از فعالیت های مهم این شرکتِ صنعتی است.

وی با توضیح اینکه شرکت لاهیج سوله در دو شهر رشت و لاهیجان ۲۰۰ پرسنل را به شکل مستقیم وارد اشتغال کرده است گفت: برای تأمین آب صنایع تولیدی دچار چالش بودیم که امیدواریم با قول مساعد فرماندار لاهیجان ، در حوزه آب رسانی مشکل صنایع این شرکت را حل کنیـم.
هادی لاهیجی با ذکر اینکه شرکت لاهیـج سوله در طول سنوات همواره دارای سرمایه در گردش و مناسبات بانکی فعال بوده است گفت: این شرکت خواستار افزایش وزن در محصولات تولیدی است که با همراهی و موافقت مدیران صنایع گیلان در پی محقق ساختن آن هستیـم.
گفتنی است در این بازدید براتی فرماندار لاهیجان و محمد بداشتی سرپرست صمت لاهیجان ،تیمور پورحیدری مدیر کل صمت را همراهی نمودند.

انتهای پیام/ همای خبـر

About نسرین عشقی

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود/ شوراها نهادهای …