چاپ مطلب چاپ مطلب

کاراته لاهیجان و تجلیل از مربیان ، قهرمانان بین المللی و کشوری در سال ۱۳۹۷

✅ اولین مراسم تجلیل از نخبگان کاراته لاهیجان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار گردید.

همای گیلان، در این مراسم که به جهت احیا کاراته شهرستان برگزار گردید از ۸۰ قهرمان مسابقات کشوری و بین المللی و نیز ۱۰ مربی برتر با لوح سپاس و جوایز نقدی تجلیل گردید.
از نکات جالب توجه این مراسم حضور باشکوه جمعیت کثیری از علاقه مندان به ورزش کاراته همچنین حضور سرکار خانم فاطمه قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان استانه اشرفیه و مربی تیم ملی کاراته بانوان و سرکار خانم اسلام پرست سرپرست اداره ورزش و جوانان لاهیجان بود که به تازگی به این سمت منصوب شدند میباشد.
شایان ذکر است این مراسم به همت دانشگاه ازاد اسلامی واحد لاهیجان دکتر بیدریغ و هیات کاراته شهرستان دکتر خداپرست، مهندس ایرج پورنصیری، مهندس عباس شکیبایی و مهندس جواد تمیزکار و مهندس سیدرضا میرحسینی و کادر اجرایی تربیت بدنی دانشگاه برگزار گردید.
در پایان از حمایت های دکتر صادقی معاون محترم اداره کل ورزش و جوانان، دکتر اقدامی، دکتر فلاح راد، جناب آقای ربیع پور، مهندس اسحق، مهندس باقری پور و حوزه روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد لاهیجان به جهت برگزاری این مراسم باشکوه تقدیر گردید.
مربیان کاراته شهرستان لاهیجان دربخش کاراته ازاد و کنترلی در سال ۹۷ افتخار افرینی های زیادی در مسابقات بین المللی و کشوری نمودند و هر روز به تعداد کسانی که در این رشته ورزشی افتخار افرینی میکنند افزوده میشود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد

آئین سوگواری شهادت آیت ا… رئیسی برگزار شد آئین گرامیداشت و سوگواری شهادت آیت ا…رئیسی …