چاپ مطلب چاپ مطلب

بازدیدکارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند احداث مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان

همای گیلان: کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد از مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان بازدید کردند
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت : کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روند احداث مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان بازدید کردند.

IMG_4351
شاهین جهانگیری بلورچیان در گفت و گویی افزود: در این بازدید که به همراه کارشناسان دفتر فنی و عمرانی اداره کل ارشاد گیلان انجام شد از پروژه در حال احداث مجتمع فرهنگی و هنری لاهیجان و پیشرفت پروزه بازدید شد.
وی اضافه کرد : این پروژه بزرگ از سال ۱۳۸۰ به مساحت ۴۴۰۰ متر مربع آغاز شده که تاکنون به اتمام نرسیده و با پیگیریهایی که سال قبل انجام دادیم و تلاشهای نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و مکاتباتی که سال گذشته صورت پذیرفت و حمایتهای استاندار و پیگیریهای مداوم دکتر فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و پشتیبانی مهندس کسرایی فرماندار لاهیجان پس از ۱۲ سال،دستگاه مجری ساخت از راه و شهرسازی به اداره کل فرهنگ و ارشاد تغییر یافت تا با نظارت و حساسیت بیشتری این پروژه ساخته شود .
جهانگیری گفت : تمام تلاش های مجموعه وزارت ارشاد این است که فاز یک این پروژه شامل سالن امفی تاتر و فضاهای جانبی تا سال آینده افتتاح و به هنرمندان لاهیجان تقدیم شود.
وی افزود : لاهیجان دارای پتانسیل های بسیار زیادی در زمینه های فرهنگی و هنری در سطح کشور می باشد و کمبود امکانات هیچگاه کوچکترین خللی در درخشش هنرمندان این شهر نداشته و هنرمندان این منطقه با عشق و علاقه بر مشکلات پیروز شده اند . وی اضافه کرد: با تلاش شبانه روزی سعی خواهیم کرد بر کاستیها غلبه کرده و فضای مناسبی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری اماده کنیم .

IMG_4371 IMG_4341

About

Check Also

اقدام فرهنگی و ترویج فرهنگ محیط زیست و تنویر افکار عمومی

اقدام فرهنگی و ترویج فرهنگ محیط زیست و تنویر افکار عمومی حضور پرسنل شهرداری چاف …