چاپ مطلب چاپ مطلب

کارشناس امورسیاسی , فرهنگی و اجتماعی بخشداری کرگانرود تالش در نشست دهیاران و بسیجیان :امروز مهمترین الویت بسیج حضور در خط مقدم جنگ نرم است

اختصاصی همای گیلان:.زینب شفقی پور کارشناس امورسیاسی , فرهنگی و اجتماعی بخشداری کرگانرود در این نشست که صبح امروز در سالن اجتماعات بخشداری کرگانرود  تالش برگزار شد گفت : بسجیان  به جهانیان اعلام کردند که تا پای جان با آرمان های انقلاب , شهیدان و به ولایت فقیه وفادر خواهند بود و همیشه در دفاع از میهن ایران اسلامی آماده  هستند .mail.google.com

وی افزود : امروز مهمترین الویت بسیج حضور در خط مقدم جنگ نرم است و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تاسیس بسیج مستضعفین مهم ترین پایگاه مردمی مبارزه با ظلم و استکبار را در دنیا بنا کرد و این پایگاه ارزشمند امروز به به یک الگو برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است .
 شفقی پوربا اشاره به اینکه ترویج بیشتر فرهنگ بسیجی ضامن بقاء انقلاب است  خاطر نشان کرد : یکی از برکات الهی نظام همانا تشکیل بسیج مستضعفان است , امام خمینی (ره) در آغاز شکل گیری بسیج فرمودند ( امیدواریم بسیج روزی الگوی تمام مستضعفین جهان و ملت های جهان شود ) .
وی بابیان اینکه امروز این آرزوی امام خمینی (ره) تحقق یافته و مسلمانان آزاده و پاکباخته با تاسی به فرهنگ بسیجی در میادین نبرد با استبداد داخلی و استعمار خارجی در جوامع خود کاری کارستان کرده و مسیر تاریخ را به سمت ظهور حضرت قائم مهدی موعود (ع) هدایت کردند گفت : امروز روحیه بسیجی در همه عرصه های سیاسی , اجتماعی , فرهنگی , علمی و فناوری نمود  داردارد و این نشان می دهد راهی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سعادت ملت بزرگ ایران ارائه کردند به درستی طی می شود .
شفقی پور گفت : امروز بسیج مستضعفین به عنوان بازوی ستبر انقلاب در کنار سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح از پایه های محکم امنیت و آرامش نظام و انقلاب است و امنیتی که پشتوانه اصلی آن مردم و در پیشاپیش آن بسیجیان جان برکف انقلاب اسلامی ایران هستند .
 وی در ادامه یاد آور شد :  ترویج فرهنگ پوشش اسلامی در جامعه و جلوگیری از ورود فرهنگ غربی به بازار مصرفی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد .
وی در پایان با اشاره به سابقه حجاب در تاریخ اظهار داشت : در مراجعه به تاریخ دیده می شود حجاب در ادیان الهی و غیر الهی وجود داشته و به عنوان پوششی برای محافظت به حساب می آمامده است .
 

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …