چاپ مطلب چاپ مطلب

کارگاه آموزشی گردشگری روستایی و توسعه بوم گردی با تکیه‌بر توسعه پایدار در هتل دهدار برگزار شد

پس از اجرای همایش موفق فلان در شهرستان سیاهکل دومین همایش از این سلسله همایشها در شهرستان لاهیجان هتل دهدار با حضور دهیاران شهرستانهای لاهیجان و آستانه اشرفیه اجرا شد.

همای گیلان، سیده مهسا مطهر مربی بین‌المللی فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری، عضو هیئت‌مدیره کانون انجمن‌های صنفی ‌کارگری راهنمایان گردشگری سراسر کشور و مشاوره گردشگری؛ به تعریف گردشگری تجربه‌گرا با تکیه‌بر ظرفیت‌های روستایی پرداخت . این کارگاه با بیان ایده هایی از سوی دهیاران محترم آغاز و با تجزیه و تحلیل و عملیاتی کردن آنها ادامه یافت.
⚜️حمید خلیلی پناه کارشناس ارشد برنامه‌ریزی توریسم، مشاور گردشگری و مدیرعامل شرکت مشاوره گردشگری هفت‌سپهر گفت: با حمایت و کمک علاقه‌مندان به عرصه گردشگری، اقتصاد منطقه را با حفاظت از ارزش‌های طبیعی منطقه رونق خواهیم داد.
وی افزود: این شرکت آمادگی دارد تا کادر مجرب خود و برمبنای اصول علمی توسعه پایدار به همکاری با بخشهای خصوصی و دولتی بپردازد.
⚜️رضا علی اصل مدرس اکوتوریسم و عضو هیات مدیره انجمن صنفی راهنمایان استان قم که به دلیل سفر پژوهشی به پارک ملی گلستان امکان حضور در همایش را نداشت طی ارسال فیلم آموزشی بر اسنفاده از ظرفیتهای اکو توریستی منطقه به شرح فعالیت پرنده نگری و مزایای اقتصادی آن پرداخت.
⚜️سمیرا هاتف صاحب اقامتگاه دیلمای تجربیات خود را برای حضار بیان نمود وی عامل موفقیت خود را استفاده از ایده ها و پرداختن به اشپزی گیلانی در اقامتگاه و خوشرویی دانست.

?قابل ذکر است دومین همایش با حضور حدود۱۰۰ نفر از دهیاران شهرستانهای آستانه و لاهیجان در هتل دهدار تشکیل شد.

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …