چاپ مطلب چاپ مطلب

کارگاه عکاسی مستند اجتماعی در لاهیجان برگزار می شود

همای گیلان:کارگاه تخصصی یکروزه عکاسی با موضوع مستند اجتماعی با حضور «محمد شباب» عکاس مطرح کشور در لاهیجان برگزار می شود.

IMG_6740.jpg-----------

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛انجمن سینمای جوان با همکاری اداره در نظر دارد کارگاه تخصصی یکروزه عکاسی مستند اجتماعی با حضور «محمد شباب گلچین» عکاس مطرح کشور در روز ۲۱ اسفند در سالن اداره برگزار کند.

محمد شباب گلچین از عکاسان مطرح بین المللی است که عکاسی را از سال ۷۲آغاز کرده و به عکاسی در ژانر مستند علاقمند است اما همچنان از ثبت لحظات زیبا در طبیعت و زندگی روز مره لذت می برد وی هم اکنون علاوه بر کار عکاسی به عنوان مدرس در انجمن سینمای جوان مشغول می باشد.او تاکنون افتخارات زیادی از جمله: مدال طلای اسیایی ۲۰۱۲،مدال طلای رومانی ۲۰۱۲،جایزه اول در بخش آزاد اۀتونی قطر ۲۰۱۱،کسب مدال نقره در مسابقات UPI مقدونیه در سال ۲۰۱۲،مدال برنز فیاپ در ترکیه در ۲۰۱۰ و …….را کسب کرده است.

کلیه عکاسان و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام برای حضور در این کارگاه از طریق شماره تلفن ۴۲۳۴۱۵۱۹ با دفتر انجمن سینمای جوان تماس حاصل کرده یا به صورت حضوری به دفتر انجمن سینمای جوان مراجعه کنند.

About سردبیر ارشد

Check Also

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم روز آتش نشان: شهدای آتش نشان باید شهید خدمت محسوب شوند

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در مراسم روز آتش نشان: شهدای آتش نشان باید …