چاپ مطلب چاپ مطلب

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت : موافقت شورا با پرداخت کمک مالی به تیم فوتبال داماش رشت/

کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت :

موافقت شورا با پرداخت کمک مالی به تیم فوتبال داماش رشت/

رفع مشکل پل مکانیزه میدان جانبازان/

سگ های بلاصاحب رشت به طور اصولی جمع آوری و ساماندهی شوند/ تجلیل از تلاش های خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه به واسطه حمایت از تیم فوتبال داماش، مجموعه مدیریت شهری رشت با پرداخت کمک مالی به این تیم موافقت کردند گفت: اعضای شورا با لایحه کمک مالی به مبلغ پانصد میلیون تومان به تیم فوتبال داماش که در بازی نهایی با کسب نتیجه تساوی موفق به حفظ سهمیه فوتبال رشت در لیگ دسته یک فوتبال شد موافقت کردند.

همای خبر – نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بالاخص شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی و با قدردانی از حضور و همراهی همیشگی اصحاب رسانه اظهار کرد: اصحاب پُر تلاش رسانه با قلم رسای خود تلاش های مجموعه مدیریت شهری را به سمع و اطلاع شهروندان فهیم رشت می رسانند.

وی به روز عرفه اشاره کرد و گفت: امروز روز عرفه است و در روایات آمده است گناهانی که از روی عمد باشد به سختی مورد عفو حضرت حق قرار می گیرد اما در روز عرفه به واسطه عظمت این روز خداوند باریتعالی گناهان بنده توبه کننده را مورد عفو و بخشش قرار می دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه انسان هایی که عمر خود را وقف خدمت به مردم می کنند ، همواره مورد عنایات ویژه حضرت حق قرار دارند تصریح کرد: رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای و افرادی همچون شهید بهشتی و شهید رئیسی از این چهره های همیشه ماندگار هستند و شهید بهشتی و شهید رئیسی در طول عمر خودصادقانه و مظلومانه به مردم خدمت کردند و پس از شهادت آنان نیز بسیاری از افراد به واسطه برخی اتهامات ناحق در باره آنان اظهار ندامت و پشیمانی کردند.

کارگرنیا به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تلاش کنیم تا فردی اصلح انتخاب شود و ان شاا همه ما بتوانیم به سهم خودمان نقشی سازنده در این مهم داشته باشیم.

وی با تبریک پیشاپیش عید سعید قربان افزود: پیشاپیش عید قربان عید اطاعت و بندگی را محضر تمامی همشهریان عزیزم تبریک عرض می کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با قدردانی از تلاش های انجام شده توسط شهرداری رشت در راستای جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب در این شهر افزود: انتظار داریم که این مبحث بیش‌از پیش مورد توجه شهردار و سازمان پسماند باشد و البته دغدغه هایی که حامیان حیوانات نیز در راستای جمع آوری اصولی و ساماندهی سگ های بلاصاحب دارند نیز مورد توجه باشد و گاها چون شاهد عدم جمع آوری صحیح این حیوانات هستیم نگرانی هایی توسط حامیان حیوانات رقم می‌خورد و انتظار داریم با خرید اسلحه مخصوص نسبت به جمع آوری سگهای بلاصاحب اقدام شود تا حیوانات در حین جمع آوری آسیب نبینند.

کارگرنیا به وضعیت پل های عابر پیاده مکانیزه در رشت اشاره کرد و گفت: پیمانکار درباره پل میدان جانبازان اقدامات خوبی انجام داده است و انتظار داریم دیگر پل های عابر پیاده نیز رفع مشکل شود تا شهروندان در زمان استفاده از پل های عابر پیاده مکانیزه با مشکل مواجه نباشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لایحه کمک مالی به تیم فوتبال داماش رشت افزود: تیم فوتبال داماش موفق شد تا با کسب نتیجه تساوی ، سهمیه فوتبال رشت را در لیگ یک حفظ کند و این مهم موجب خرسندی بسیاری از شهروندان رشت شد و در این راستا لایحه ای به مبلغ پانصد میلیون تومان به منظور پرداخت پاداش به بازیکنان و کادر فنی این تیم به شورا ارسال شد که آن را به رای می گذاریم.

اعضای شورا با لایحه کمک مالی به تیم فوتبال داماش رشت به مبلغ پانصد میلیون تومان موافقت کردند.

تفریغ بودجه سال ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر رشت در جلسه علنی شورا بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

اعضای شورا موافقت خود را با برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران همزمان با هفدهم مرداد مصادف با روز خبرنگار اعلام کردند

انتهای پیام / همای خبر

 

About نسرین عشقی

Check Also

به مناسبت جشن قربان تا غدیر ؛ برپایی میز خوراک “یوم الطعام” در شهر رشت،اولین شهر خوراک جهان در یونسکو در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب

به مناسبت جشن قربان تا غدیر ؛ برپایی میز خوراک “یوم الطعام” در شهر رشت،اولین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *