چاپ مطلب چاپ مطلب

کارگر شهرداری رشت خودکشی کرد؟!

همای  گیلان:  شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت در گفتگو یی اظهار داشت: این خبر از سوی حاضرین در محل به ما اعلام شد و مامورین عملیات آتش نشانی رشت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل تجمع مردمی مشاهده شد اما شخصی که اقدام به خودکشی کرده بود در محل رویت نشد و حاضرین در محل اذعان کردند که فرد را از محل منتقل کرده اند و باید گفت افراد آتش نشانی نقشی در نجات این شخص نداشتند.

مومنی در پاسخ به این سوال که چه فرد یا افرادی اقدام به انتقال فردی که قصد خودکشی را داشت کرده اند، گفت: ما اطلاع نداریم که چه کسانی این فرد را نجات داده و منتقل کرده اند!

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه بین محلی که مردم بودند و محلی که این فرد اقدام به خودکشی کرده فاصله زیادی بوده اذعان داشت: محلی که این فرد ایستاده بوده ارتفاع کمی داشت و جایی نبوده که کسی بخواهد خودکشی کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه محل وقوع این اتفاق در پارک دانشجو و در انتهای نیزارها بوده تاکید کرد: همکاران آتش نشانی فرد مورد نظر را ندیده اند و نمی توانیم تایید کنیم که وی از کارگران فضای سبز شهرداری رشت بوده یا خیر و حتی با توجه به اینکه این فرد در محل رویت نشده نمی توان گفت که وی مرد بوده یا زن!//خزر

About سردبیر

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان …