چاپ مطلب چاپ مطلب

کاشت ۶۰ اصله نهال در سما سیاهکل به مناسبت هفته درختکاری


همای گیلان/آموزشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل مراسم روز درختکاری امسال را متفاوت از سال های قبل برگزار نمود و میزبان مسوولین شهرستان سیاهل در این مرکز آموزشی فرهنگی بود تا هر کدام از مسوولین نهالی را به اسم شهیدی در محیط این مرکز غرس کنند.
فرماندار، امام جمعه، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی و … با حضور در سما سیاهکل و مشارکت در این کار زیبای فرهنگی هر کدام اقدام به غرس یک اصله نهال به اسم شهدای این شهرستان نمودند.
لازم به ذکر است که پس از غرس نهال در محیط آموزشکده مسوولین اقدام به بازدید از مدرسه سبز سما سیاهکل نمودند و از به کیفیت مدرسه و فضای آموزشی این مرکز ابراز رضایت کردند.
دکتر افشار ضیا معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما لاهیجان و سیاهکل در حاشیه این مراسم، درختکاری را سنتی بسیار نیکو و پسندیده عنوان نمود و درخت را نماد آبادانی، سرسبزی و نشاط و تلطیف کننده هوا دانست که به صورت کاملا رایگان در اختیار ماست و آسایش و رفاه را برای ما به ارمغان می آورد. وی در ادامه توصیه نمود که در محافظت از این نعمت خدادادی نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا محیطی شاداب و سرزنده داشته باشیم.
ضیاظریفی درختکاری و پرداختن به محیط زیست را برای نسل های آینده امری مهم و ضروری برشمرد و اظهار امیدواری نمود همه باید به اندازه توان خود این امر را جدی بگیرند تا بتوانیم نشاط و سرزندگی را به نسل های آینده تقدیم کنیم.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …