چاپ مطلب چاپ مطلب

کاظم فلاحی معاون فرهنگی جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد

همای گیلان:«کاظم فلاحی» سکان جدید معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان،مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صبح امروز برگزار شد.معاون-فرهنگی-جدید-اداره-کل-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی-گیلان-معرفی-شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جریان این مراسم با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد:ایثار و ایثارگری انسان تنها منوط به حضور در صحنه جبهه و جنگ نیست.

* ضرورت نخبه پروری در اداره های گیلان

فیروز فاضلی ادامه داد:گاه آدمی در عرصه اجتماع نیز ایثار گری های ارزشمندی را انجام می دهد که همواره شایسته تقدیر و تمجید است.

وی با بیان اینکه کاردانی و جدیت در کار درزمره ایثار گری های مذکور می باشد،یاد آورشد:معاون قبلی فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از جمله این افراد محسوب می شود.

این مسئول از راه اندازی و فعال بودن «شورای پژوهشی» و همچنین «فصلنامه پژوهشی فرهنگ گیلان» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد و گفت:از این پس سابقه و توان «محمد حسن پور» در این بخش مورد استفاده قرار می گیرد.

وی اظهار خرسندی کرد که مهارت و توان مدیریتی همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همیشه مورد توجه دستگاه های مختلف مدیریتی استان بوده است.

فاضلی با اشاره به سابقه فعالیتی معاون فرهنگی جدید نیز تصریح کرد:معاون فرهنگی جدید اداره کل ارشاد اسلامی گیلان فردی کاردان،مسلط و مدیر بوده که در عرصه پژوهشی از سابقه خوب و ارزشمندی برخوردار است.

وی از معاون جدید فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان فردی خوش نام در عرصه فرهنگی و پژوهشی نام برد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نخبه پروری در مجموعه های مختلف اداری را مهم برشمرد و افزود:اداره ها و سازمان های بی توجه به این امر مجموعه های مرده ای محسوب می شوند.

وی اذعان کرد: بی توجه ای به نخبه پروری در اداره ها به مانند آبی است که از سکون مرداب و سپس خشک می شود.

فاضلی تحقق سیاست های فرهنگی و اقتصادی دولت را امری مهم خواند و خاطر نشان کرد:باید با تلاش ،پشتکار و اتحاد در راستای تحقق سیاست فرهنگ درست و اقتصاد مقاومتی و … دولت گام های موثر و موفقی برداریم.

وی ،فعالیت در حوزه فرهنگی را افتخاری بزرگ و ارزشمند دانست.

* سیاست های عالی فرهنگی در سایه همکاری و اعتماد تحقق می یابد

معاون فرهنگی جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در ادامه این مراسم تصریح کرد:تا حد توان با مجموعه و حوزه فرهنگی این اداره آشنا هستم.

کاظم فلاحی با بیان اینکه مشکلات حوزه فرهنگی استان باید با همکاری تمام فعالان این حوزه شناسایی شود،متذکر شد:رفع مشکلات و فاصله های حوزه فرهنگی گیلان منوط به همکاری اصحاب فرهنگ و هنراین استان است.

وی اضافه کرد:سیاست های عالی فرهنگی در سایه همکاری و اعتماد شکل گرفته و تحقق می یابد.

* معلمی در حوزه فرهنگی افتخار آمیز است

معاون قبلی حوزه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز تغییر و تحول مدیریتی را یک حق و جزیی از فراز و نشیب های زندگی عنوان کرد.

محمد حسن پور معلمی در حوزه فرهنگی را شغلی ارزشمند و افتخار آمیز خواند و افزود:خوشحالم که زندگی فرهنگی بنده در بخشی دیگر همچنان ادامه دارد.

*«فلاحی»جایگزین «حسن پور» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد

در پایان این مراسم از تلاش و همکاری «محمد حسن پور»،معاونت قبلی فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قدردانی شد و سکان معاونت جدید فرهنگی این اداره کل به دست «کاظم فلاحی» سپرده شد.

فلاحی دارای دکترای مدیریت اقتصاد و فرهنگ بوده و سابقه دبیری شورای پژوهشی و معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و همچنین ریاست دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر استان را در کارنامه فعالیتی خود دارد.

وی همچنین رئیس اداره ادبی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستار نیز بوده است.

«محمد حسن پور » نیز از این پس با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به سمت دبیری شورای پژوهشی این اداره کل منصوب شد.

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …