چاپ مطلب چاپ مطلب

کاظم  قربانی شهردار فومن : با تمام توان پذیرای شهروندان و میهمانان نوروزی خواهیم بود

کاظم  قربانی شهردار فومن :
با تمام توان پذیرای شهروندان و میهمانان نوروزی خواهیم بود
شهردار فومن ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی  به مردم شریف شهر  فومن و مسافران و مهمانان عزیز گفت : نظر به اینکه فومن یکی از شهرهای گردشگر پذیر ایران محسوب می شود شهرداری فومن نیز با تشکیل ستاد خدمات سفر خود را آماده استقبال از بهار می نماید و این مجموعه  با تمام توان خود پذیرای شهروندان ، مسافران و مهمانان نوروزی خواهد بود.
مهندس قربانی افزود :  در سال جدید با برنامه ریزی بهتر و با حمایت شهروندان عزیز و نیز پرسنل پرتلاش شهرداری  اقدامات خوبی در سطح شهر  صورت خواهد پذیرفت.
وی با بیان اینکه چهار ایستگاه اطلاع رسانی خدمات سفر در ورودی شهر ، ساختمان شهرداری فومن ، آتش نشانی و خدمات ایمنی و سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری فومن در ایام نوروزی وظیفه پاسخگویی به مهمانان نوروزی را بعهده دارند خاطر نشان کرد :  این شهرداری با توجه به موانع و مشکلات  پیشرو  با تمام امکانات آماده سازی شهر جهت استقبال از مهمانان نوروزی را فراهم نموده است.
قربانی اظهار داشت  : پاکیزگی و آماده سازی نمازخانه ها و سرویس بهداشتی ، رنگ آمیزی  ، راه اندازی آبنماهای میادین ، تزئینات خیابانهای سطح شهر ، شستشوی معابر ، آماده سازی پارکهای سطح شهر از جمله اقدامات در حال اجرای این شهرداری می باشد.
وی اضافه کرد : احداث کلبه روستایی وسفره هفت سین  ، ایجاد و نصب المانهای نوروزی ، چراغانی و نورپردازی معابر سطح شهر جهت به نمایش گذاشتن آیین سنتی نوروز توزیع رایگان نقشه راهنمای گردشگری ،  کتابچه گردشگری از جمله اقدامات فرهنگی خواهد بود .
وی در خصوص عملکرد عمرانی  شهرداری فومن خاطر نشان کرد : در جریان کم و کاستی ها و مشکلات شهری هستم ، با توجه به وضعیت رکود  اقتصادی و اینکه شهرداری مانند یک بنگاه اقتصادی بوده ،  بخش بزرگ درآمدی  از طریق ساخت و ساز بدست می آید و با همه این مسایل  تلاش خواهیم نمود پاسخگوی نیازهای شهری و شهروندان عزیز باشیم ، با توجه به حجم کارها ، درآمد پایین و مشکلات عدیده زمان برای حرکت رو به جلو کم است ، اما دلیلی نیست که ما از اهداف خود عقب نشینی کنیم و آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم به کار خواهیم بست .
همچنین در راستای وظایف ذاتی شهرداری در حال پیگیری کارهای زیربنایی شهری هستیم  با توجه به اینکه شهر فومن دروازه ورودی دو قطب توریستی قلعه رودخان و ماسوله می باشد هنوز نتوانسته ایم بستر مناسبی را جهت ارایه خدمات مناسبی به همشهریان و مسافرین عزیز داشته باشیم  ، ان شا الله در ماه های آتی شهروندان شاهد خدمات رسانی هرچه بهتر آن خواهند بود.
ضمن تقدیر از حسن انتخاب و اعتماد مجموعه شورای اسلامی شهر فومن و مردم عزیز  به اینجانب ، تمام سعی و تلاش خود را برای عمران شهری بکار خواهم گرفت و تقاضای بنده از مسوولین و بخصوص شهروندان فهیم فومنی این است که مجموعه شهرداری فومن رو از خودشان بدانند ، این شهرداری بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان عزیز بوده و هست ، انشاالله با کمک و همیاری همه عزیزان بتوانیم شهر فومن را به جایگاه و شأن واقعی خود برسانیم. این ممکن نیست مگر شهروندان همراه ما باشند

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …