چاپ مطلب چاپ مطلب

کاظم نیکومنش نودهی،کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت: مردم دنبال عمل گرایی اعضای شورای شهر هستند

همای خبر:کاظم نیکومنش نودهی ،کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت در جمع خبرنگاران گفت: رابطه تنگاتنگی با رسانه دارم.رسانه ها چهره های شفافی برای رساندن افکار ما به مردم هستند.
وی افزود: کسانی که قلبشان برای شهر می تپد با کمک نیروهای جوان،فرزندان این شهر ،نخبه های دانشگاهی ،متخصصین و خرد جمعی خستگی را از شهر رشت بیرون می کنند.
کاظم نیکومنش نودهی در ادامه عنوان کرد: امیدوارم با خرد جمعی ،برنامه های مدون و ویژه به کمک جوانان شهرمان و صاحب نظران از بحران شهری برون رفت داشته باشیم.
وی با اشاره به این مطلب که در هیچ لیست ائتلافی نیستم ،افزود: فقط در لیست ngo ها و لیست های مردمی هستم و وارد هیچ لیست سیاسی نشده ام.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت در ادامه تصریح کرد:سالهای متمادی به علت عدم اجماع پارلمان شهری و شورا و دخالت دادن سیاست برنامه های شهری اجرا نشده است.
وی افزود: کلانشهر رشت مبتلا به معضلات زیست محیطی رودخانه ها و تالاب عینک است.
کاظم نیکومنش منش نودهی در ادامه اظهار داشت : متاسفانه کلانشهر رشت هنوز در تقسیم بندی کشوری کلانشهر نیست و ما بودجه ملی برای احیای رود خانه های شهر دریافت نکردیم.
وی افزود: با بودجه های ریز شهرداری نمی شود رودخانه ها و تالاب شهر را احیا کرد.
کاظم نیکومنش نودهی در ادامه هم چنین گفت: ترافیک ،آب گرفتگی معابر،آسفالت ،عدم مبلمان جذاب برای شهر، نداشتن معضل آلودگی سراوان ،نبودن کمربند دور شهر،سازمان دهی میادین،افزایش ساخت خانه های نسقی ،عدم جذب سرمایه گذار و موازی کاری سازمان های مختلف از جمله معضلات شهر رشت به شمار می آید .
وی افزود:ما باید واقع بین و شفاف با مردم باشیم.
کاظم نیکومنش نودهی در ادامه تصریح کرد: مردم دنبال عمل گرایی اعضای شورای شهر هستند.
وی افزود: متاسفانه پس از گذشت ۲۲ سال از عمر شورا ی شهر رشت ما یک اتاق فکر بین شورا و شهرداری با وجود داشتن نخبگان و متخصص های جوان نداریم.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت در ادامه عنوان کرد: با همفکری ،ندوین طرح تفصیلی و اجرای برنامه های مدون و استفاده از نخبگان بومی می توانیم دغدغه های شهر رشت را برطرف کنیم.
وی افزود: با وجود تصویب ۲۵ میلیارد تومان بودجه برای تراموا در شهر رشت ،این بودجه بدلیل عدم ثبات مدیریت شهری جذب نشد.
کاظم نیکومنش نودهی هم چنین گفت: ما می توانیم خدمت گذار صادقی برای شهر با تمام تجربیات مدیریتی و اقتصادی باشیم.
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که هیچ کس رقیب من در انتخابات شورای شهر نیست،گفت: در صورت راهیابی به شورا با همه اعضای شورا،همکاری لازم را برای شهر رشت انجام می دهم.
کاظم نیکومنش نودهی افزود: ما هیچ نیازی به از بین بردن بافت تاریخی شهر نداریم و با علم اجرایی روز می توانیم آثار تاریخی را حفظ و معابر را باز کنیم.
وی در ادامه تأکید کرد: دخالت دادن افکار سیاسی در فضای شهری نباید انجام شود.
کاندیدای ششمین دوره شورای شهر رشت افزود:تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری رشت،ایجاد جایگاهی برای کارگران ساختمانی،سامان دهی مشکلات کارگران و افزایش گرم خانه ها از جمله موارد مورد تأکید من پس از ورود به شورا است.
وی هم چنین گفت: شورای شهر یک نهاد مدنی تشکیل شده از مردم است و باید تمام جلسات آن به صورت آنلاین و زنده با کمک رسانه‌ها به مردم ارائه شود.
خبرنگار همای خبر: فاطمه عباس زاده

با کانال همای خبرهمراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …