چاپ مطلب چاپ مطلب

کالای قاچاق به بازار لاهیجان نرسید

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۸۰۲ قطعه لوازم یدکی تراکتور و ابزارآلات باغبانی و کشاورزی قاچاق، توسط ماموران پاسگاه انتظامی بازکیاگوراب خبر داد.


همای خبر/سرهنگ “حمید محمدی‌نسب”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با بیان اینکه به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با این پدیده به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ ماموریتی فرماندهی انتظامی لاهیجان در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی مؤثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاران است.
وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع کالای قاچاق توسط فردی در سطح شهرستان لاهیجان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بازکیاگوراب ضمن شناسایی متهم با انجام تعقیب و مراقبت چند روزه، خودرو سمند متهم را حین حمل کالای قاچاق شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف، ۳۱۳ قطعه لوازم یدکی تراکتور و ۴۸۹ عدد ابزار آلات باغبانی و کشاورزی قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و اضافه کرد: در این رابطه متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کردند گفت: پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …