چاپ مطلب چاپ مطلب

کسب دو عنوان برگزیده توسط دانش آموزان گیلانی در پویش ملی «مهربان ترین پدر»

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: محدثه پورجعفری و امیرمحمد محمدعمویی در محور تصویرگران مهربانی عنوان برگزیده پویش کشوری مهربان ترین پدر را از آنِ خود کردند.

همای خبر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این پویش که در شبکه شاد و در دو محور تصویرگران مهربانی و نامه ای به پدر با شرکت دانش آموزان علاقه مند همه مقاطع تحصیلی برگزار شد، محدثه پورجعفری و امیرمحمد محمد عمویی هر دو از ناحیه دو رشت حائز رتبه های برگزیده کشوری شدند. وی افزود: پویش ابتکاری مهربان ترین پدر با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با اندیشه ها و آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، توسعه‌ و تقویت مهارت های اجتماعی، سیاسی و تبیین اندیشه های حضرت امام برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: این پویش در با موضوعات : دلنوشته ای خطاب به حضرت امام (ره)، ویژه دانش آموزان تمام دوره های تحصیلی و قرائت یک غزل از اشعار دیوان حضرت امام خمینی (ره) به صورت ویدئوکست ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول و دوم در بستر پیام رسان «شاد» برگزار شد.

گفتنی است از بین ۱۵۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه «پویش ملی مهربان ترین پدر» ۵۰ اثر برگزیده شد که از این تعداد، ۳۰ اثر با موضوع(نامه ای به پدر) و ۲۰اثر برگزیده با موضوع(تصویرگران مهربانی) است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود  مهندس ابراهیمی شهردار چاف وچمخاله به همراه ریاست کلانتری ۱۳چاف وچمخاله از رودخانه چمخاله جهت پاکسازی گیاه مهاجم سنبل آبی

بازدید دکتر محمد کرمی دادستان شهرستان لنگرود دکتر جلالی فرماندار شهرستان لنگرود مهندس ابراهیمی شهردار …