چاپ مطلب چاپ مطلب

کسب رتبه دوم دانش آموزان سما لاهیجان در مسابقات کشوری طرح قدس

اختصاصی همای گیلان:محسن موسی زاده دانش آموز هنرستان فنی و حرفه ای سما لاهیجان موفق شد در مسابقات کشوری طرح قدس رتبه دوم در قرائت به روش ترتیل را کسب نماید و در تراز برترین های این دوره از مسابقات قرآنی قرار گیرد.
دکتر افشار ضیاظریفی معاون آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد لاهیجان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به دست اندرکاران برنام های قرآنی سما و مدیر این هنرستان و همچنین تقدیر از دانش آموزان برگزیده این جشنواره قرآنی، اظهار امیدواری نمود با گسترش فعالیت های قرآنی بتوانیم در راستای اعتلای این کتاب آسمانی گام های اساسی برداریم.
ضیاظریفی به برنامه های سما در جهت توسعه فرهنگ قرآنی نیز اشاره کرد و افزود: مجموعه سما به صورت مداوم در طول سال جهت آشنایی دانشجویان و دانش آموزان با قرآن و مانوس کردن آنان با این کتاب آسمانی، اقدام به برگزاری کلاس های فوق برنامه در قالب طرح قدس(قرآن در سما) نموده و تاکنون توانسته در این زمینه به موفقیت های خوبی دست پیدا کند.
دکتر ضیاظریفی در ادامه سخنانش از معاون فرهنگی سازمان سما حاج آقا معتمدی نیز به دلیل تلاش فراوان و پیگیری های مجدانه وی در راستای اعتلای قرآن در سطح مدارس و آموزشکده های سما تقدیر و تشکر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …