چاپ مطلب چاپ مطلب

کسب مدال رتبه اول برای لاهیجان در بخش  هنرهای تجسمی اولین المپیاد ملی آموزش هنر 

کسب مدال رتبه اول برای لاهیجان در بخش  هنرهای تجسمی اولین المپیاد ملی آموزش هنر 

هنرجویان آموزشگاه آزادهنرهای تجسمی پگاه لاهیجان در صدر پنج تیم منتخب هنرهای تجسمی المپیاد ملی هنر گیلان قرار گرفت.

همای خبر – به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ پنج تیم در بخش استانی هنرهای تجسمی اولین المپیاد ملی آموزش هنر انتخاب شدند که تیم هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی پگاه به مدیریت سپیده مرزبان از لاهیجان رتبه نخست را کسب کرد و به بخش کشوری راه یافت .

  تیم سه نفره آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی پگاه را زینت میرجعفری،مریم دهبان و زهره یوسف زاده تشکیل می دهند که سبک هر سه هایپر رئال و از تکنیک رنگ روغن بهره بردند.

سپیده مرزبان پورمقدم متولد ۱۳۶۲ مقیم شهرستان لاهیجان است که از سال ۱۳۸۳در زمینه تجسمی فعالیت دارد و در سال ۱۳۸۵ مجوز فعالیت  آموزشگاه را  از اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان دریافت کرده است.آیین گشایش نمایشگاه آثار تیم های منتخب استانی یکشنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳در تالار مرکزی رشت برگزار می شود که در آن آثار مورد داوری قرار گرفته و۲۰ تیرماه در آیین اختتامیه  یک تیم به بخش کشوری  المیپاد ملی آموزش  هنر معرفی خواهد شد.

نخستین المپیاد هنری وزارت فرهنگ و ارشاد با هدف شناسایی، کشف و هدایت استعدادهای هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری برگزار می‌شود.

ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی جاد با استفاده از ابزارهای هنری و آموزشی از اهداف مهم دیگر المپیاد هنر است.

About نسرین عشقی

Check Also

امام جمعه شهرستان لنگرود: نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان های گیلان یک فرصت ارزنده برای لنگرود است/

امام جمعه شهرستان لنگرود: نشست مجمع مشورتی شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز شهرستان …