چاپ مطلب چاپ مطلب

کسب مقام نائب قهرمانی شهرداری رشت در هفتمین دوره مسابقات تنیس روی میز مردان شهرداری های کلانشهر کشور

شهرداری رشت در هفتمین دوره مسابقات تنیس روی میز مردان در بین شهرداری های کلان شهر کشور به مقام نائب قهرمانی تیمی دست پیدا کرد.

همای گیلان، در این دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران که به عنوان مهمان ویژه در در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده بود اظهار کرد:برای تمامی ورزشکاران حاضر در مسابقات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .
شاهرخ شهنازی افزود: نقش ورزش در سلامت افراد جامعه را بسیار مهم و یکی از دلایل اصلی ایجاد نشاط و شادی و سلامت روحی و روانی جامعه عنوان کرد و افزود: توجه به این مقوله باید همواره مورد توجه باشد.

در ادامه این مراسم محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین مسابقاتی اظهار کرد: تاثیر ورزش در حوزه سلامت روحی و روانی جامعه و نقش آن در ایجاد نشاط اجتماعی غیر قابل انکار است.

فروحی رئیس کمیته ورزش و تفریحات سالم مجمع شهرداران کلانشهرها کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: حضور دبیر کل ملی المپیک ایران را در این مسابقات به فال نیک گرفته و امیدوارم بتوانیم از پتانسیل و امکانات کمیته در جهت ارتقا ورزش کارکنان بهره بیشتری بگیریم.
در این مراسم تیم های تبریز ، رشت ، (شیراز و مشهد ) به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده و در پایان با اهدا جوایز از نفرات برتر این دوره از مسابقات تجلیل شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …