چاپ مطلب چاپ مطلب

کسرایی در دیدار با امام جمعه لاهیجان: ۱۶۴ پروژه در ایام دهه فجر در لاهیجان افتتاح خواهد شد

اختصاصی همای گیلان: فرماندار و مسئولین شهرستان لاهیجان در اولین روز از دهه مبارک  فجر با امام جمعه شهرستان  دیدار  کردند.

کسرایی فرماندار لاهیجان در این دیدار با گرامی شمردن دهه مبارک فجر گفت: در بسیاری از نقاط دنیا اتقلاب رخ داده اما انقلاب ایران در شرایطی اتفاق افتاد که مردم با محدودیت های بسیاری مواجه بود و مستکبرین تصور نمی کردند که توسط مستضعفین و محرومین اینگونه سرنگون و لگدمال شوند.

IMG_4094
کسرایی افزود: سال جاری که توسط مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی نامگذاری شد سال بزرگی بود و با شرایط بدی که از نظر اقتصادی برای کشور به وجود آمده ، بحمدالله در سایه این نامگذاری و رهنمود ها شاهد درخش های بزرگی در داخل و خارج هستیم.
وی به پیروزی دستگاه دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته ایی اشاره کرد وگفت: کشور ما با استقامت و مقاومت هایی که داشت اثبات کرد که ایران یک کشور قدرتمند، با عزت و با مشارکت مردم بر روی پای خود ایستاده است. فرماندار لاهیجان اضافه کرد: انقلاب دست آو دهای بسیاری برای ما به همراه آورد که بزرگترین نعمتی که موجب عظمت ما شده است نعمت رهبری و ولایت فقیه بود و اگر انقلاب ما در مسیر صحیح و درست در جریان است با واسطه نعمت ولایت و رهبری است.
کاظم کسرایی در انتها اظهار داشت: در سال جاری ۱۶۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد اعتبار در بخشهای مختلف هزینه شده و تا ۲۲ بهمن به بهره برداری و افتتاح خواهند رسید.
حجت السلام عبدالله زاده امام جمعه شهرستان لاهیجان نیز در این دیدار گفت: آنچه مورد انتظار است این است که ما بتوانیم ، آرمان ها و ارزش های انقلاب را با عملکردمان حفظ کنیم.
عبدالله زاده اظهار داشت: رمز موفقیت هر جامعه ایی را داشتن رهبری شجاع مدیر و مدبر دانست.

IMG_4093
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه یکی از هدف های عالی و آرزوهای امام خمینی که صادر شدن انقلاب ایران به کشورهای دنیا بوده میسر شد و امروز شاهد این هستیم که بسیاری از کشورها در حال الگوبرداری از انقلاب ایراان هستند.
حجت السلام عبدالله زاده بیان داشت: اهمیت دادن و توجه نمودن به قانون یکی از سنت های امام خمینی و همه ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم و به آن عمل کنیم.
امام جمعه لاهیجان افزود: یکی دیگر از دست اوردهای انقلاب که پیش روی ماست انتخابات است وباید در این رابطه با حضور حداکثری فردی کار آمد و صالح را انتخاب کنیم.

IMG_4092 IMG_4095

About سردبیر

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …